آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان

به گزارش آفتاب صبا، معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان از ناشران کشوری و استانی خواست برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در آبان ماه 98 خبر داد و اظهار کرد: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای این برگزاری با موسسات فرهنگی و هنری استان که در اساسنامه آنها اجرا و برگزاری نمایشگاه قید شده، مکاتبه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود نمایشگاه کتاب امسال نیز از زبده ترین ناشران بهره مند باشد، تاکید کرد: حضور ناشران استانی و کشوری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ناشران کشوری و استانی خواست برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان در سامانه یاد شده ثبت نام کنند.

ابراهیمیان با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور سال گذشته 25 میلیارد ریال فروش داشت، مطرح نمود: 7.5 میلیارد ریال از این مبلغ بن کتاب بود.

وی یادآور شد: نمایشگاه کتاب سال گذشته که با 30 درصد تخفیف برگزار شده بود مورد استقبال 82 هزار نفری علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 214

به "آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید