29 فرصت سرمایه گذاری در مازندران معرفی می گردد

به گزارش آفتاب صبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از معرفی 29 فرصت سرمایه گذاری گردشگری در همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در این استان اطلاع داد.

29 فرصت سرمایه گذاری در مازندران معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه با اشاره به 3 رویداد مهم مالی که به زودی در استان برگزار می گردد، اظهار کرد: مازندران در کنار طبیعت خارق العاده، دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی متنوعی است و آن را به مکانی توریستی و پیشتاز در جاذبه های گردشگری کشور تبدیل نموده است.

وی اضافه نمود: برای معرفی توانمندی های این استان احتیاج به یک رویداد بزرگ بود که خوشبختانه با نگاه مثبت استاندار مازندران صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به وجود 123 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در حال ساخت با حجم سرمایه گذاری بیش از 6500 میلیارد تومان در استان، گفت: 29 فرصت در همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری استان معرفی خواهد شد.

فرزانه گفت: در پنل تخصصی این همایش، 4 فرصت سرمایه گذاری، سایت کندلک ساری (بام ساری)، هتل 5 ستاره ماهان در لایم، دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی رادسفر و پروژه گردشگری آبی، معرفی خواهند شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 91

به "29 فرصت سرمایه گذاری در مازندران معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 فرصت سرمایه گذاری در مازندران معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید