گریزمان: برای بردن جام به بارسلونا نیامده ام، شاید دیگر بازیکنی مانند مسی نبینیم

به گزارش آفتاب صبا، آنتوان گریزمان می گوید دلیل جدایی اش از اتلتیکومادرید برای پیوستن به بارسلونا برای کسب جام های بیشتری نبوده است.

گریزمان: برای بردن جام به بارسلونا نیامده ام، شاید دیگر بازیکنی مانند مسی نبینیم

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان می گوید دلیل جدایی اش از اتلتیکومادرید و پیوستن به بارسلونا نه بردن جام های بیشتری بلکه تجربه بازی به شیوه ای متفاوت از سبک بازی روخی بلانکو بوده است.

مهاجم 28 ساله بارسلونا که تابستان سال جاری با قراردادی 120 میلیون یورویی به آبی و اناری ها ملحق شد با سایت یوفا گفت و گویی داشته و در آن در پاسخ به این سؤال که هدفش از پیوستن به بارسلونا چه بوده است، گفت: من اتلتیکومادرید را برای بردن لیگ قهرمانان یا جام های بیشتر ترک نکردم. من اینجا به بارسلونا آمده ام تا سبکی جدید از فوتبال بازی کردن را یاد بگیرم. می خواستم با یک فلسفه جدید آشنا شوم و از نظر شخصیتی هم خودم را ارتقا دهم. اتلتیکومادرید هم می توانست قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان گردد چون آنها تیم و کادر فنی مناسبی برای انجام این کار دارند.

گریزمان اعتراف کرد حسرت برانگیزترین ناکامی دوران بازیگری اش در اتلتیکومادرید از دست دادن پنالتی اش در جریان مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در فصل 14-2013 بود. او در نیمه اول آن بازی صاحب یک پنالتی شد که آن را از بالای دروازه به بیرون زد. در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و رئال مادرید با کسب پیروزی 5 بر 3 در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رسید.

او اضافه کرد: من از دست خودم به خاطر آن پنالتی بسیار عصبانی بودم. فکر می کنم اشتباه من سبب شد که ما فینال را ببازیم. یادآوری آن خاطره همواره آزارم خواهد داد، حتی اگر با یک تیم دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شوم. قهرمانی در اروپا رؤیای من و اتلتیکومادرید بود و فاصله ای هم با آن نداشتیم. من اما قدر این فرصت را ندانستم و مطمئنم که تا 10 یا 15 سال دیگر هم خاطره اش مرا اذیت خواهد نمود.

گریزمان که در 23 بازی اش برای بارسلونا در این فصل هشت گل زده و 4 پاس گل داده است، درباره رابطه اش با لیونل مسی که حرف و حدیث های زیادی درباره آن وجود داشت هم گفت: مسی؟ ما داریم درباره بازیکنی حرف می زنیم که شاید دیگر هرگز نظیر او را نبینیم یا شاید هر 40 سال نظیرش پیدا گردد، پس باید تا جایی که می توانیم از بازی های او لذت ببریم، حالا می خواهیم هم تیمی هایش باشیم، طرفداران روی سکوها باشیم یا مربیانش. کارهایی که او با توپ انجام می دهد، خارق العاده است. بازی کردن در کنار او واقعاً لذتبخش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 433

به "گریزمان: برای بردن جام به بارسلونا نیامده ام، شاید دیگر بازیکنی مانند مسی نبینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: برای بردن جام به بارسلونا نیامده ام، شاید دیگر بازیکنی مانند مسی نبینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید