کی روش در فهرست گزینه های راهنمایی تیم ملی استرالیا

به گزارش آفتاب صبا، یک رسانه معتبر از احتمال ارائه پیشنهاد راهنمایی قهرمان آسیا به سرمربی تیم ملی ایران خبر داده است.

کی روش در فهرست گزینه های راهنمایی تیم ملی استرالیا

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی فرانسه (AFP) از احتمال کناره گیری قریب الوقوع آنگه پوستکوغلو، سرمربی تیم ملی استرالیا به دلیل خسته شدن او از تحمل نقدها رسانه های این کشور و خروجش از کادر فنی ساکروس بعد از دو بازی رفت و برگشت برابر هندوراس در پلی آف میان قاره ای جام جهانی خبر داده است، این در حالی است که پیش از این زمزمه هایی در مورد احتمال وسوسه شدن او برای رفتن به سوپرلیگ چین بعد از دریافت یک پیشنهاد هنگفت شنیده می شد.

در همین حال از گراهام آرنولد، سرمربی تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا به عنوان گزینه راهنمایی تیم ملی استرالیا در صورت کناره گیری پوستکوغلو یاد می گردد. آرنولد اما تنها کاندیدای راهنمایی قهرمان دوره اخیر جام ملت های آسیا نیست.

پوستکوغلو سال 2013 سکان راهنمایی تیم ملی استرالیا را از اوسیک تحویل گرفت

به گزارش AFP، کوین موسکات، سرمربی تیم فوتبال ملبورن ویکتوری استرالیا هم گزینه جانشینی پوستکوغلوست، هرچند رساندن یک تیم ملی به جام جهانی دستاوردی است که شاید سرمربیان بزرگ تری را برای راهنمایی تیم ملی استرالیا ترغیب کند.

AFP به نقل از پایگاه خبری ABC استرالیا اعلام نموده است که کارلوس کی روش و جانی دی بیازی، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی آلبانی و سرمربی حال حاضر تیم فوتبال آلاوس اسپانیا، جزو مربیان خارجی نام آشنایی هستند که در فهرست گزینه های جانشینی پوستکوغلو کسی که قراردادش با فدراسیون فوتبال استرالیا تابستان سال آینده به انتها می رسد قرار گرفته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 593

به "کی روش در فهرست گزینه های راهنمایی تیم ملی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش در فهرست گزینه های راهنمایی تیم ملی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید