کونته برای مذاکره با تاتنهام به لندن سفر می نماید

به گزارش آفتاب صبا، به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های اینتر و چلسی میخواهد با تاتنهام به عرصه مربیگری در لیگ برتر انگلیس بازگردد.

کونته برای مذاکره با تاتنهام به لندن سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تاتنهام که امروز (دوشنبه) در پی تداوم نتایج ضعیف اسپرز اقدام به اخراج نونو اسپیریتو سانتو از سمت سرمربیگری این تیم کرد، به نظر می رسد در پی استخدام آنتونیو کونته است. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال تاتنهام که رابطه خوبی با این سرمربی ایتالیایی دارد، به نظر می رسد بار دیگر مأمور متقاعد کردن او برای قبول راهنمایی این تیم شده است. تاتنهام پیش از استخدام نونو در تابستان اخیر نیز کونته را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری اسپرز در نظر داشت اما در نهایت در آن مقطع توافقی بین طرفین صورت نگرفت.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد؛ کونته 52 ساله امروز در لندن حضور خواهد یافت تا با مدیران باشگاه تاتنهام مذاکرات مستقیمی داشته باشد. طبق این گزارش؛ مذاکرات طرفین مراحل پایانی خود را سپری می نماید و این مذاکرات امروز در لندن به شکل حضوری ادامه پیدا خواهد نمود.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا هم اطلاع داد؛ آنتونیو کونته آماده قبول پیشنهاد سرمربیگری تاتنهام است و در حال حاضر طرفین برسر اندازه دستمزد و مدت زمان قرارداد با یکدیگر بحث می نمایند اما انتظار می رود این مربی پرتغالی در نهایت برای قبول این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه تاتنهام متقاعد شده اند که کونته گزینه مناسبی برای راهنمایی سفیدپوشان لندنی است، این در حالی است که اخیراً بحث حضور این سرمربی ایتالیایی در منچستریونایتد در صورت اخراج اولگنار سولسشایر هم مطرح بود.

تاتنهام در حال حاضر با 15 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده و با چلسی صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1672

به "کونته برای مذاکره با تاتنهام به لندن سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته برای مذاکره با تاتنهام به لندن سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید