کامل ترین اطلاعات سفر را اینجا بیابید

به گزارش آفتاب صبا، برای هر کدام از ما پیش می آید دست کم در سال یک سفر داخلی یا خارجی داشته باشیم. اگر به دنبال مقاصد جدید باشیم، معمولا دنبال مرجعی برای پیدا کردن سوالات مان برای سفر می گردیم.

کامل ترین اطلاعات سفر را اینجا بیابید

سایت کیسفر به آدرس www.keysafar.com می تواند راهنمای خوبی برای پاسخ به سوالات ما باشد. در این سایت شما می توانید جواب سؤال های تان را پیدا کنید و اطلاعات دقیقی درباره اماکن گردشگری مختلف به دست آورید. سایت کی سفر که کاملا تخصصی در زمینه تور و گردشگری فعالیت می نماید، تمام احتیاجهای مسافران را در نظر گرفته و اطلاعاتی دقیق، به روز و معتبر درباره سفر ارائه می نماید و شما را از جستجو در وب سایت های گردشگری مختلف بی احتیاج می سازد. امکانات مختلفی که کی سفر مجری تور لحظه آخری ارائه می نماید به طور خلاصه به این توضیح است:

تور: در این بخش می توانید تورهای متفاوت تفریحی به مقاصدی همچون تور مسکو و سن پترزبورگ، تور قبرس، تور آنتالیا، تور اروپا، تور دبی، تور استانبول و … را مشاهده کنید. مزیت تورهای سایت کی سفر در مقایسه با بسیاری از سایت ها، دسترسی راحت به اطلاعات تورهای داخلی و خارجی و مقاصد تفیکیک شده در هر دسته است.

معرفی جاذبههای گردشگری: از آنجا که یکی از مهم ترین سوال های مسافران در مقاصدی که به آن سفر می نمایند، جاذبه های گردشگری آن مقصد است، در این بخش تمام جاذبه های گردشگری کشورها و شهرهای مختلف از جمله جاذبه های گردشگری باتومی، آنتالیا، تفلیس، وارنا و… با دسته بندی خاص جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی، فرودگاه ها و … ارائه شده است. ملاک اصلی این سایت معرفی بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری است.

مجله گردشگری: در بخش مجله گردشگری می توانید روزانه با عجایب شگفت انگیز دنیا آشنا شوید و هرروز مطالب جدیدی در خصوص اماکن مختلف مطالعه کنید. علاوه بر این، در این مجله، معتبرترین و بهترین هتل های مقاصد مختلف دنیا از نظر امکانات و موقعیت به درجه های 3، 4 و 5 ستاره دسته بندی شده اند.

معرفی مراکز خرید: مراکز خرید شهرها و کشورهای مختلف یکی از مهم ترین مکان هایی هستند که هر مسافری قطعاً سری به آن ها. در این سایت نیز بخشی به معرفی بازار شهرها و کشورهای مختلف اختصاص یافته است که به راحتی می توانید با مهم ترین، معتبرترین و باکیفیت ترین مراکز خرید، قبل از سفرتان آشنا شوید و خریدی راحت را تجربه کنید.

سایر امکانات سایت:

از جمله اطلاعات دیگری که می توانید در کی سفر به آن دسترسی پیدا کنید، لیست کاملی از قیمت ها، زمان تورها، نام هتل ها و امکانات آن ها و اطلاعات پرواز فرودگاه های ایران است.

بدون شک داشتن اطلاعات کامل از مقصد، به داشتن تجربه سفری راحت و به یادماندنی یاری می نماید. می توانید وارد سایت www.keysafar.com شوید و اطلاعات بیشتری از مقاصد محبوب تان و یا حتی مقصد بعدی سفرتان به دست آورید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 780

به "کامل ترین اطلاعات سفر را اینجا بیابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامل ترین اطلاعات سفر را اینجا بیابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید