ساماندهی عناصر و المان های شهری تبریز

به گزارش آفتاب صبا، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نگهداشت شهری با موضوع پراکنش و ساماندهی مناسب عناصر و المان های شهری اطلاع داد.

ساماندهی عناصر و المان های شهری تبریز

آقای صدیقی اظهار کرد: در راستای برطرف آشفتگی بصری المان های شهری و در امتداد طرح نگهداشت شهری تبریز، پراکنش (ساماندهی) مناسب عناصر و المان های شهری، از 19 تا 24 شهریور اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: رعایت فاصله مناسب سطل های زباله از مواردی است که در این طرح اجرا می گردد؛ زیرا همانگونه که کم بودن تعداد سطل زباله سبب اختلال در بهداشت عمومی و تقلیل فرهنگ شهروندی می گردد زیاد بودن آن نیز باعث اختلال و آشفتگی بصری می گردد.

آقای صدیقی گفت: سایه بان ها، نیمکت، سطل زباله، پایه چراغ، پایه تابلو، ساعت های میدانی و پارکی، صندوق پست، کافو های مخابراتی، آلاچیق ها، باربیکیو ها و صندوق صدقات در این مرحله از طرح نگهداشت شهری ساماندهی و پراکنش می شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به اینکه اقداماتی همانند لکه گیری و آسفالت معابر شهری و انجام موارد بهبود شهری، زنده گیری سگ های بلاصاحب و عقیم سازی نیز تداوم دارد، اظهار کرد: تهیه و نصب سطل های زباله، نیمکت ها، پایه چراغ ها، وسایل ورزشی و برطرف نواقص آن در معابر عمومی، پیاده رو ها و پارک ها و بوستان ها، برطرف نواقص و المان های شهری در معابر عمومی بوستان ها و پارک از دیگر مواردی است که در قالب طرح نگهداشت شهری اجرا می گردد.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1934

به "ساماندهی عناصر و المان های شهری تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی عناصر و المان های شهری تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید