دردسر دستمزد یک هشتمی ، کناره گیری نویسنده زن از دنباله آسیایی های خرپول

به گزارش آفتاب صبا، نویسنده آسیایی تبار آسیایی های خرپول به دلیل اختلاف 700 تا 900 هزار دلاری دستمزد با دیگر نویسنده این فیلم پیروز، از همکاری در نگارش فیلمنامه دو دنباله آن کنار کشید.

دردسر دستمزد یک هشتمی ، کناره گیری نویسنده زن از دنباله آسیایی های خرپول

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، ادل لیم وقتی فهمید قرار است برای نوشتن دو قسمت بعدی فیلم سینمایی آسیایی های خرپول 110 هزار دلار دستمزد بگیرد، عطای کار کردن در این پروژه را به لقایش بخشید. این در حالی است که دستمزد پیتر چیارلی برای انجام دادن همین کار کنار نویسنده مالزیایی/چینی رقمی در حدود 800 هزار تا یک میلیون دلار است.

با اینکه لیم پیش از ورود به جهانی سینما تنها در عرصه تلویزیون فعال بود اما فاصله زیاد میان دستمزد نویسندگان در هالیوود چندان هم معمول نیست. چیارلی پیش تر چند فیلمنامه پیروز در کارنامه داشت؛ از جمله کمدی پیشنهاد با بازی ساندرا بولاک و رایان رینولدز در 2009. در شرایط فعلی یک هشتم بودن دستمزد لیم در مقایسه با همکارش در دو پروژه سینمایی بحث هایی را در سینمای آمریکا پیش کشیده است.

کمدی عاشقانه آسیایی های خرپول سال گذشته با هزینه 30 میلیون دلار فراوری شد و حدود 240 میلیون دلار در جهان فروخت. همین پیروزی در گیشه ها استودیو برادران وارنر را به صرافت انداخت دو دنباله دیگر بر اساس کتاب های کوین کوآن برای تماشاگران تازه تر بسازد؛ دوستان پولدار چینی و دردسرهای آدم های پولدار.

گفته می گردد چیارلی پیشنهاد تقسیم کردن دستمزدها را به لیم داده اما نویسنده مالزیایی آن را نپذیرفته است. به عقیده این فیلمنامه نویس آسیایی، تهیه نمایندگان هالیوودی نباید تصور نمایند بی عدالتی های آنها در حق زنان و غیرآمریکایی ها می تواند با بزرگواری مردان سفیدپوست حل و فصل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 113

به "دردسر دستمزد یک هشتمی ، کناره گیری نویسنده زن از دنباله آسیایی های خرپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر دستمزد یک هشتمی ، کناره گیری نویسنده زن از دنباله آسیایی های خرپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید