جای خالی جناب خان با چهار نفر پر نشد!

به گزارش آفتاب صبا، بعد از جدایی جناب خان همان طور که به نظر می رسید برنامه خندوانه یکی از جذابترین بخش ها یش را از دست داد.

جای خالی جناب خان با چهار نفر پر نشد!

خراسان/ بعد از جدایی تلخ جناب خان همان طور که به نظر می رسید و معین بود برنامه خندوانه یکی از جذاب ترین بخش هایش را از دست داد؛ قسمتی از برنامه که مورد توجه همه مخاطبان بود و هواداران زیادی هم داشت. به هر حال جناب خان که اواخر کمی هم تکراری شده بود و در عین حال در برهوت فقدان برنامه های خوب تلویزیونی همچنان جذاب بود، به خاطر دعوا های اقتصادی و مسائل مربوط به حق مالکیت، ناخواسته از برنامه حذف شد. بعد از این جدایی، عوامل خندوانه به فکر ساخت و ورود عروسک های دیگری برای این برنامه افتادند. این موضوع را بار ها رامبد جوان در مصاحبه های مختلف اعلام نموده بود؛ تا این که بالاخره دوشنبه شب عروسک های جدید وارد برنامه شدند، عروسک هایی که خیلی انتظار دیدن آن ها را می کشیدیم تا شاید بتوانند خلأ عروسک محبوب و البته تاثیرگذار جناب خان را پر نمایند. عروسک های متفاوتی به نام های یاسمن، غنچه، فرخنده، مارال که البته باهم برادرند و هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجیدآقاکریمی صدا پیشگی آن ها را بر عهده گرفته اند.

رامبد جوان درباره این عروسک ها به جام جم گفته بود: عروسک ها با طراحی، ساخت، عروسک گردانی و صداپیشگی توسط یک گروه کاملا حرفه ای صورت گرفته و از فرایند تمرین ها کاملا پیداست که حضور آن ها در برنامه، اتفاقات جذابی را رقم خواهد زد. او در ادامه نوید یک اتفاق عظیم برای خندوانه و تلویزیون را با حضور این عروسک ها داده بود اما متاسفانه در قدم اول و در برنامه دوشنبه شب عروسک ها نشان دادند که به هیچ عنوان جای جناب خان خونگرم جنوبی با آن لهجه شیرینش را نخواهند گرفت. عروسک ها از هر ترفندی برای شاد کردن مردم استفاده کردند؛ از دست مایه قراردادن لوس بازیِ عروس خانمی در مجلس عروسی اش تا شوخی های دم دستی. البته کوشش رامبد با خنده های مصنوعی به حرکات عروسک ها هم به بهتر شدن این شخصیت ها یاری نکرد. به نظر می رسد در طراحی عروسک ها هوشمندی کاملی به کار گرفته نشده است و در نگاه اول به شباهت آن ها با شخصیت های کارتون چاق و لاغر سال های نه چندان دور تلویزیون می توان پی برد. شاید هنوز برای قضاوت کردن درباره این عروسک ها کمی زود باشد و برای معین شدن توانایی آن ها احتیاج به زمان باشد اما در قدم اول هیچ خلاقیت خاصی را از آن ها شاهد نبودیم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1076

به "جای خالی جناب خان با چهار نفر پر نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی جناب خان با چهار نفر پر نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید