برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا؛ دنیامالی به مجارستان سفر می نماید

به گزارش آفتاب صبا، احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای و نایب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با هدف حضور در مسابقات قهرمانی دنیا به مجارستان سفر می نماید.

برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا؛ دنیامالی به مجارستان سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب های آرام قهرمانی دنیا و اولین رقابت انتخابی المپیک و پارالمپیک این رشته 30 مرداد تا 3 شهریور ماه در شهر سگد کشور مجارستان برگزار می گردد و تیم ملی ایران نیز با 13 قایقران در این رقابت ها حضور دارد.

احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی و نایب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز روز آدینه راهی مجارستان می گردد تا علاوه بر حضور در مسابقات، مذاکراتی با اعضای هیئت رئیسه ICF و ACC داشته باشد.

دنیامالی در این سفر همزمان با مسابقات قهرمانی دنیا با هیات رئیسه فدراسیون دنیاى در مورد دستور کار و برگزارى جلسه هیات رئیسه دنیاى که اواخر آبان ماه در کشور ترکیه برگزار گردد نشستی خواهد داشت.

دیدار با رؤسای فدراسیون های آسیایی در مورد تغییرات اساسنامه کنفدراسیون آسیا و پیش جلسه با اعضاى هیئت رئیسه این کنفدراسیون در مورد کنگره کنفدراسیون آسیا 2019 که قرار است در آذرماه در کشور تایلند برگزار گردد، دیگر برنامه عضو ایرانی هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا است.

مسابقات آب های آرام قهرمانی دنیا و انتخابی المپیک و پارالمپیک از امروز در سگد مجارستان شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 101

به "برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا؛ دنیامالی به مجارستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا؛ دنیامالی به مجارستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید