ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/گیلان شهردار رشت گفت: براساس تصمیم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری رشت، برای مدتی غرفه ای رایگان در بازارچه در اختیار بانوی دستفروش قرار گرفت که کسب و کار خود را در محل مناسب انجام دهد.

ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی

شهردار رشت در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به انتشار تصاویری در فضای مجازی در مورد برخورد ماموران رفع سد معبر با بانوی دستفروش رشتی، اظهار کرد: تکلیف شهرداری ها، جمع آوری دستفروش و برخورد با سد معبر است.

وی با اشاره به برخورد ماموران سد معبر با بانوی رشتی طی روزهای اخیر، افزود: این بانو تمام عرض معبر را اشغال کرده بود و لذا پیش از این به طور مکرر تذکرات بسیار مناسب و محترمانه داده شده بود.

شهردار رشت ادامه داد: روزی هم که این رخ داد، ماموران سد معبر شهرداری فقط برای تذکر و انجام تکالیف خود تعداد دو سینی خالی را از محل جمع آوری کردند؛ البته مستندات قبل و بعد از این ماجرا و نحوه برخورد این بانو نیز موجود است.

علوی، اجرای قانون را فصل الخطاب دانست و گفت: با همه این اتفاقات، براساس تصمیم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا شهر و شهرداری رشت، برای مدتی غرفه ای رایگان در بازارچه در اختیار این بانو قرار گرفت که کسب و کار خود را در محل مناسب انجام دهد.

به گزارش خبرنگاران، طی روزهای اخیر ویدئویی از برخورد ماموران سد معبر شهرداری رشت با یک بانوی دستفروش در خیابان حاجی آباد این شهر منتشر شد که واکنش های بسیاری به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1681

به "ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید