از نایب قهرمانی شاگردانم رضایت دارم، احتیاج به تجربه بیشتر داریم

به گزارش آفتاب صبا، دلارام مرزآبادی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیای مالزی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تمام تیم های حاضر در این رقابت ها با قدرت بالایی در میدان ظاهر شدند. کشورهایی چون چین تایپه، سنگاپور و ژاپن با آمادگی کامل و تیم های بسیار خوب در مسابقات حضور داشتند. ما بازی های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم و همین مسئله باعث شده بود تا تیم ها از قبل برای حضور در این دیدارها برنامه ریزی نموده و با آمادگی کاملی در آن شرکت نمایند.

از نایب قهرمانی شاگردانم رضایت دارم، احتیاج به تجربه بیشتر داریم

وی اضافه کرد: تیم ما نیز در مقایسه با این کشورها بسیار خوب بود و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. تیم ما تیم جوانی بود و این تجربه اولی بود با این ترکیب در مسابقات آسیایی حاضر می شد. با این شرایط کسب مدال نایب قهرمانی آسیا توسط این تیم برای مسئولین فدراسیون هم دور از انتظار بود.

سرمربی تیم کانوپولوی بانوان کشورمان توضیح داد: بچه های من تجربه حضور در مسابقات آسیایی را نداشتند. چند نفر از آنها از تیم جوانان و بقیه هم برای اولین سال بود که به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند. جا دارد از کوشش و غیرت آنها و کسب این مدال ارزشمند تقدیر و تشکر کنم.

مرزآبادی ادامه داد: شرایط مسابقات آسیایی خوب بود اما برای پیشرفت و کسب تجربه و حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا، فدراسیون باید تدابیر بیشتری داشته باشد و تیم را به کاپ های باشگاهی، مسابقت آسیایی و اروپایی اعزام کند.

وی در انتها اعلام کرد: چیزی که باعث پیشرفت ما می گردد، تنها کسب تجربه است. تیم برای حضور در مسابقات رسمی باید تجربه های جهانی را کسب کنیم تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا از 18 تا 21 آبان ماه در مالزی برگزار گردید و کاروان ایران در این رشته صاحب مدال طلا مردان بزرگسال و سه مدال نقره توسط تیم های بانوان جوان و بزرگسال و تیم مردان در رده سنی جوانان شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 182

به "از نایب قهرمانی شاگردانم رضایت دارم، احتیاج به تجربه بیشتر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نایب قهرمانی شاگردانم رضایت دارم، احتیاج به تجربه بیشتر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید