آزمایش سرویس تاکسی روباتیک در پکن

به گزارش آفتاب صبا، شرکت بایدو طرح آزمایشی سرویس خودروهای خودران در پکن را با ناوگانی شامل 40 اتومبیل در منطقه ای با 435 مایل جاده با 100 ایستگاه ارائه می نماید.

آزمایش سرویس تاکسی روباتیک در پکن

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شرکت چینی بایدو در ماه آگوست سرویس تاکسی روباتیک خود را در شهرهای چانگشا و سانگژو ارائه کرد. اکنون این شرکت سرویس آپولو گو را در پکن ارائه نموده است. این نخستین سرویس خودروی خودرانی است که در پایتخت چین ارائه می گردد.

این سرویس در 435 مایل جاده با 100 ایستگاه ارائه می گردد که چند منطقه مسکونی و تجاری را در بر می گیرد. بایدو اعلام نموده این طولانی ترین شبکه جاده ای است که برای آزمایش خودروهای خودران (همراه سرنشین) در چین استفاده شده است.

بایدو عملیات خود را با 40 خودروی خودران در پکن شروع می نماید. البته هنوز راننده پشت رل خودرو می نشیند، اما هدف نهایی شرکت ارائه سرویس خودروهای کاملا خودران است.

مسافران می توانند با ثبت نام در وب سایت آپولو یا بایدومپز از سرویس تاکسی رباتیک استفاده نمایند.

بایدو تست خودروهای خودران در پکن را از دسامبر 2019 میلادی شروع کرد. ناوگان خودروهای آپولو طی 8 ماه گذشته با طی مسافت 322 هزار و 500 مایل تست های جاده ای را تکمیل نموده اند وبه این ترتی سرویسآپولو گو توانست اجازه ارائه سرویس برای مردم عادی را دریافت کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1012

به "آزمایش سرویس تاکسی روباتیک در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش سرویس تاکسی روباتیک در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید