27 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان شوش دستگیر شدند

به گزارش آفتاب صبا، فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: 27 نفر از عوامل دخیل در درگیری طایفه ای و تیراندازی در مجالس شادی و عزا در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

27 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان شوش دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایرنا، سرهنگ حمیدرضا بهاروند روز چهارشنبه اضافه کرد:در پی وقوع چند فقره تیراندازی هوایی در مراسم و درگیری طایفه ای در سطح شهرستان شوش مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با هماهنگی و همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش و رییس دادگاه عمومی بخش شاوور عاملان تیراندازی و حمل کنندگان اسلحه غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و در 12 عملیات ضربتی دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش همچنین از کشف 132 قبضه اسلحه جنگی و شکاری طی امسال در شهرستان شوش خبر داد و گفت: در این رابطه 85 نفر دستگیر شدند.

سرهنگ بهاروند اسلحه های کشف شده از این افراد را شامل 38 قبضه اسلحه جنگی و 94 قبضه اسلحه شکاری مطرح نمود.

وی اضافه کرد: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان شوش همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شوش در خاتمه از اهتمام پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در این شهرستان خبر داد و گفت: افرادی که با وارد کردن اسلحه و دیگر محموله های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد و مجازات سختی در انتظارشان است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1158

به "27 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان شوش دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان شوش دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید