گل محمدی: درویش اسیر جو و سوالات شد

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش را درمورد مبلغ قراردادم در منگنه قراردادند و او هم متاسفانه اسیر آن جو و سوالات شد.

گل محمدی: درویش اسیر جو و سوالات شد

یحیی گل محمدی بعد از جلسه ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد در جمع خبرنگاران در خصوص جدایی مطهری از کادرفنی، گفت: از همه بچه هایی که در کادر ما بودند و از جمع ما جدا شدند تشکر می کنم و زحمت زیادی برای تیم کشیدند. کوشش شان قابل تقدیر و ارزشمند است. بالاخره اتفاقاتی رخ داد و آن ها از جمع ما جدا شدند و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شرایط مطهری به عنوان سرمربی را چطور می بینید گفت: او از استعداد های خوب مربیگری است و امیدوارم این چالش سرمربیگری را خوب پشت سر بگذارد. فوتبال است دیگر، همه کسانی که در تیم های دیگر هستند رفیق های ما هستند. با 90 درصدشان رفاقت دیرینه داریم و حمید مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می کنم نسل تازه مربیان نسل خوبی است؛ آن ها کاری هستند و اعتقادی که مدیران به آن ها پیدا نموده اند قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با جدایی مطهری دستیار شما چه کسی خواهد شد و سید جلال حسینی هم به کادر اضافه می گردد یا نه مطرح نمود: هنوز تصمیمی برای جانشینی مطهری گرفته نشده ایم. در فکر هستیم و این اتفاق دیروز رخ داد. سیدجلال حسینی هم این هفته شرایطش تعیین می گردد. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت تازهی با او نداشتم.

وی در خصوص جذب دستیار خارجی گفت: هنوز هیچ چیز تعیین نیست.

گل محمدی در خصوص جذب مهاجم تازه برای پرسپولیس گفت: حتماً به فکر جذب مهاجم هستیم. دو مهاجم می خواهیم؛ چه ایرانی چه خارجی و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل وانتقالات را هم خوب شروع کردیم. جا دارد از باشگاه در این خصوص تشکر کنم. حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گزینه داخلی گفت: نمی گردد زیاد درمورد جزئیات صحبت کرد. من در خصوص اسامی نمی توانم صحبت کنم.

گل محمدی در خصوص اینکه اولین جلسه فنی برای فصل آینده برگزار گردید، گفت: نه جلسه فنی نبود. در حال آنالیز در خصوص گزینه ها بودیم. تمرینات ما هم 9 تیر شروع می گردد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر سه دستیار جدا شده شما می خواستند در تیم بمانند شما تمایل به ادامه همکاری داشتید یا نه گفت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه بان یکسری شروع به توهین می کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار وشخصیت شان بود. از این اتفاق متاسف شدم.

وی در خصوص اینکه منظورش فضای مجازی است یا خیر، گفت: در فضا مجازی و رسانه ای عده ای شیطنت نموده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می کردیم و حق شان اینجوری نبود که اینگونه از جمع ما جدا شوند. در این دو سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا گردد با یک شکل خوب و فضای بهتری انجام می شد.

گل محمدی در خصوص اینکه یک حس ناراحتی و دلخوری در صحبت های شما دیده می گردد و در این مورد صحبت می کنید گفت: بهتر است زیاد درموردش صحبت نکنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه درویش در خصوص قرارداد شما صحبت کردند و دلخوری در این خصوص پیش نیامد، گفت: بحث قرارداد ها شخصی است. درویش را در منگنه قراردادند و او هم متاسفانه به علت صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی ها صحبت غیر واقع انجام بدهد، اسیر آن جو و سوالات شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1893

به "گل محمدی: درویش اسیر جو و سوالات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: درویش اسیر جو و سوالات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید