کورتوا: فتح لالیگا در دی استفانو زیباست

به گزارش آفتاب صبا، دروازه بان رئال مادرید قهرمانی در استادیوم دی استفانو را زیبا می بیند.

کورتوا: فتح لالیگا در دی استفانو زیباست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تیبو کورتوا در برنامه Vamos El Partidazo# شبکه مویستار در خصوص شروع لالیگا، رئال مادرید، ادن هازارد، شرایط خود و بازی کردن در ورزشگاه دی استفانو صحبت کرد. دروازه بان رئال مادرید گفت: مشتاق شروع لالیگا هستیم و برای قهرمانی می جنگیم.

دروازه بان بلژیکی درباره جایزه سامورا (بهترین دروازه بان لالیگا) اظهار کرد: دو بار این عنوان را با اتلتیکومادرید به دست آوردم و دوست دارم این اتفاق با مادرید هم رخ دهد. این جایزه به کار گروهی برمی شود. من باید ضربات را مهار کنم اما این جایزه کار گروهی است. اگر در این فصل به همین فرایند ادامه دهم می توانم برای کسب آن رقابت کنم.

او در ادامه به هازارد اشاره نمود و گفت: در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته است و من را شگفت زده می نماید. در ریتم خوبی قرار گرفته است و باید گام به گام پیش رفت. او را روی فرم می بینم. برای قهرمانی به هازارد احتیاج داریم.

کورتوا در رابطه با بازی کردن در ورزشگاه دی استفانو گفت: بازی کردن در ورزشگاه یک اسطوره افتخار است. او بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید بوده و زیبا است که بتوانیم جشن قهرمانی را در این ورزشگاه بگیریم.

دروازه بان رئال مادرید در خصوص تمرینات گفت: تمریناتی که انجام دادیم خوب بود. احساس خیلی خوبی در نخستین تمرین داشتم، بهتر از زمانی که از تعطیلات برمی گشتیم. دیروز یک بازی محبت آمیز بین خودمان انجام دادیم و بیشتر از یک بازی محبت آمیز در آمریکا تمرکز داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 854

به "کورتوا: فتح لالیگا در دی استفانو زیباست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: فتح لالیگا در دی استفانو زیباست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید