کمیته پارالمپیک تمایلی به حضورم در سوچی نداشت، مسئولان ناامیدم کردند

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، صادق کلهر بامداد چهارشنبه به عنوان تنها نماینده ایران راهی سوچی روسیه می گردد تا در بازی های زمستانی 2014 حضور پیدا کند. وی برای برای نخستین بار در بازی های المپیک زمستانی 1998 که در ژاپن برگزار گردید، به عنوان نماینده ایران در آن رقابتها شرکت کرد.

کمیته پارالمپیک تمایلی به حضورم در سوچی نداشت، مسئولان ناامیدم کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

صادق کلهر در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: حقیقت این است من مهرماه سال جاری با حمایت رئیس وقت فدراسیون اسکی، عیسی ساوه شمشکی، در اردوی یک ماهه اتریش حضور پیدا کردم اما متاسفانه تمام وسایل من مربط به چهار سال پیش و رقابتهای ونکوور کانادا است. وقتی به فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک رجوع کردم تا در این خصوص یاری اقتصادی به من بکنند، از آنجایی که هزینه های مربوط به وسایل اسکی چهار، پنج هزار یورو می شد، حاضر به همکاری نشدند.

وی اضافه نمود: پس از اینکه از مسئولان پارالمپیک این صحبت ها را شنیدم، دلسرد شدم و از نظر روحی و روانی بهم ریختم. من یک ماه از زن و بچه ام دور مانده بودم و خودم را برای این رقابتها آماده نموده بودم اما مسئولان کمیته گویا اطلاعاتی از این ورزش ندارند و ناامیدم کردند.

نماینده ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی سوچی اضافه نمود: دوستان من در پیست دیزین از سر خیرخواهی، هزینه وسایل مرا دادند تا بتوانم در این رقابتها شرکت کنم. متاسفانه فدراسیون و کمیته پارالمپیک که متولی این امر هستند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند.

وی با بیان اینکه رشته های زمستانی برای معلولان ایران سخت است، گفت: من پیش از اینکه پای خودم را از دست بدهم ورزشکار تیم ملی بودم و با آمادگی کامل در این رشته فعال بودم. حال ورزشکاری را فرض کنید که معلولیت دارد و بخواهد از صفر آغاز کند که واقعا راه انداختن وی کار سختی است.

کلهر در رقابتهای ونکوور در دو ماده مارپیچ کوچک و عظیم شرکت کرد. وی در ماده مارپیچ کوچک با زمان دو دقیقه و هشت ثانیه و 45 صدم ثانیه در صندلی سی و چهارم نهاده شد و در مارپیچ عظیم توفیقی کسب نکرد.

وی در مورد این دوره از رقابتها اظهار داشت: من در این دوره فقط در مارپیچ عظیم شرکت می کنم و با توجه به اینکه نسبت به گذشته از تجربه بالاتری برخوردارم می خواهم با نتیجه بهتری به کار خود خاتمه دهم.

نماینده ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی سوچی در خاتمه گفت: فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک چندان تمایلی به حضورم در این رقابتها نداشت. به عنوان مثال در این سال ها هرگز اسکی باز دیگری را در کنار من پرورش ندادند و برداشتم این است آنها اصلا با این رشته آشنایی ندارند. من خودم تا همین چهار - پنج روز پیش معین نبود که آیا در این رقابتها حضور پیدا می کنم یا نه. فکر می کنم آنها رغبتی به حضور من در سوچی نداشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 654

به "کمیته پارالمپیک تمایلی به حضورم در سوچی نداشت، مسئولان ناامیدم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته پارالمپیک تمایلی به حضورم در سوچی نداشت، مسئولان ناامیدم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید