یاری 3.7 میلیون دلاری آمریکا به آزمایشگاه متهم به شیوع ویروس کرونا

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک آزمایشگاه در ووهان چین که متهم اصلی شیوع ویروس کرونا است با بودجه دولتی آمریکا روی خفاش هایی که به گفته دانشمندان منشأ اولیه شیوع کرونا بوده اند، کار می نموده است.

یاری 3.7 میلیون دلاری آمریکا به آزمایشگاه متهم به شیوع ویروس کرونا

این آزمایشگاه موسوم به انستیتوی ویروس شناسی ووهان اقدام به انجام آزمایشات مربوط به کروناویروس به روی این پستاندارانی نموده که سه هزار مایل دورتر در استان یونان ( Yunnan) چین به دام افتاده اند، و برای این منظور از یک پروژه 3.7 میلیون دلاری اعطا شده از سوی دولت آمریکا استفاده نموده است.

نقشه ژنوم ویروس کووید 19 نشان داده که این ویروس از خفاش های یافت شده در غارهایی واقع در استان یونان چین نشأت گرفته شده است اما در ابتدا گمان برده می شد که این ویروس در یک بازار فروش حیوانات در استان ووهان چین به انسان ها منتقل شده است.

افشای اینکه این انستیتوی واقع در ووهان، به روی خفاش های منطقه منشأ ویروس کووید 19 آزمایشاتی را انجام می داده و این کار را با پول دولت آمریکا انجام داده است نگرانی ها درباره اینکه خود این آزمایشگاه و نه بازار فروش حیوانات ووهان، منشأ اولیه شیوع کروناویروس بودند را افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 731

به "یاری 3.7 میلیون دلاری آمریکا به آزمایشگاه متهم به شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 3.7 میلیون دلاری آمریکا به آزمایشگاه متهم به شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید