کسب سه مدال برنز و حذف پنج نماینده ایران

به گزارش آفتاب صبا، سه مدال برنز در روز دوم رقابت های جهانی کاراته که به میزبانی اندونزی برگزار می گردد برای تیم های ایران به دست آمد.

کسب سه مدال برنز و حذف پنج نماینده ایران

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که به میزبانی اندونزی در حال پیگیری است در وزن 55- کیلوگرم، علی مسکینی پیروز شد به مدال برنز برسد. او نماینده بلژیک را 6 بر یک برد و مقابل آفریقای جنوبی پس از تساوی یک بر یک با رای داوران پیروز شد. مسکینی بعد از این مبارزه به مصاف مجارستان رفت و در ابن مبارزه نیز پیروز شد ولی در گام بعدی دست تسلیم را مقابل نماینده مکزیک بلند کرد. وی بعد از شکست مقابل نماینده مکزیک در گروه بازنده ها نماینده ایران ابتدا از سد حریف اسپانیایی گذشت و بعد از آن نیز حریف مونته نگرو را برد و به مدال برنز رسید.

در وزن 57-کیلوگرم سید علی کریمی ابتدا بوسنی و هرزگوین را 3 بر یک برد، سپس برابر نماینده روسیه به تساوی یک بر یک رسید که با رای داوران در هانتی برنده شد و در سومین دیدار کاراته کایی از آلمان را 3 بر 2 شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفی از ترکیه شد و از رسیدن به فینال بازماند. او در جدول شانس مجدد به مصاف عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به فزونی رسید و صاحب مدال برنز این دوره از پیکارها شد.

همچنین در بخش نوجوانان محمد رضا امیری، هادی طاهر پور، مجید نیکوهمت حذف شدند.

در بخش دختران در وزن 48-کیلوگرم، سارا بهمن یار نماینده ماکائو را 4 بر صفر به برد و به مصاف نماینده چین تایپه رفت. او این مبارز را نیز 4 بر صفر مغلوب کرد. در ادامه مقابل نماینده استونی پس از تساوی 2 بر 2 با رای داوران برنده شد تا بازهم داوران به سود کاراته کاهای کشضورمان رای داده باشند اما در مبارزه سوم بهمن یار از حریف مصری 5 بر صفر باخت تا به جدول شانس مجدد برود. او در این گروه نماینده اسلواکی را 3 بر صفر برد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

آناهیتا یحیی پور، ملیکا احدی دیگر نماینده های تیم اعزامی بودند که در بخش دختران از گردونه مسابقات حذف شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 232

به "کسب سه مدال برنز و حذف پنج نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سه مدال برنز و حذف پنج نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید