کرمان، واکنش بگوویچ به شعار طرفداران گل گهر: فراموش کردم 15 سال است که در لیگ برتر هستید!

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت که شاگردانش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از فرصت های گلزنی شان استفاده نکرده اند. او همچنین به شعار طرفداران این تیم واکنش نشان داد.

کرمان، واکنش بگوویچ به شعار طرفداران گل گهر: فراموش کردم 15 سال است که در لیگ برتر هستید!

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، وینکو بگوویچ پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعضی اشتباهات رقم خورد که حریف به گل رسید. ما هم فرصت های گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: چند فرصت گلزنی به گل گهر دادیم. در فوتبال وقتی تیمی از حریف عقب می افتد، ریسکی بازی می نماید و تیم مقابل از فضای پشت مدافعان استفاده خواهد نمود. ما گل های زیادی نزدیم، اما به بازیکنانم افتخار می کنم که تمام کوشش خود را کردند. متأسفانه امروز ما تیم خوش شانس مسابقه نبودیم و شکست خوردیم. می خواهم بگویم زندگی جریان دارد و بازی های بسیار زیادی پیش روی ماست. مطمئنم که در نهایت رتبه خوبی در جدول کسب می کنیم و نتایج خوبی می گیریم.

سرمربی گل گهر در مورد شعارهای طرفداران علیه خودش گفت: برای من مهم نیست چه فریادی علیه من می زنند. طرفداران باید به تیم ما و کوشش مان احترام بگذارند. آنها به جای اینکه از گل گهر حمایت نمایند، تا آخر بازی انرژی منفی می دهند که طرفداران هیچ تیمی در لیگ برتر ایران به تیم خود این کار را انجام نمی دهند. فراموش کردم تیم شما 15 سال است که در لیگ برتر بازی می نماید! صادقانه می گویم که این شرم آور است!

بگوویچ در ادامه گلایه های خود توضیح داد: این را به خاطر خودم نمی گویم. من می توانم که فردا اینجا نباشم، اما گل گهر به حمایت احتیاج دارد. همه شما جو بسیار منفی ایجاد کردید و من هم پاسخی به سوالات شما نمی دهم.

پس از این اظهارات، بگوویچ نشست خبری را ترک کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 204

به "کرمان، واکنش بگوویچ به شعار طرفداران گل گهر: فراموش کردم 15 سال است که در لیگ برتر هستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، واکنش بگوویچ به شعار طرفداران گل گهر: فراموش کردم 15 سال است که در لیگ برتر هستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید