کاسه صبر بازیکنان پارما لبریز شد

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران: بازیکنان تیم فوتبال پارمای ایتالیا از ناتوانی این باشگاه برای پرداخت حقوق معوقه آنها به ستوه آمده اند و دیگر قصد ندارد برای این تیم به میدان بروند.

کاسه صبر بازیکنان پارما لبریز شد

به گزارش خبرنگاران، گروهی از رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که چندین نفر از بازیکنان تیم فوتبال پارما دیگر حاضر نیستند به تعویق افتادن حقوق های خود را تحمل کنند و به زودی از باشگاه به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه شان شکایت می کنند.

هیچ یک از بازیکنان تیم فوتبال پارما از ماه جولای تا کنون حقوق نگرفته اند چرا که این باشگاه حتی به اندازه بودجه کافی برای انجام این کار را ندارد.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گزارش کرده است که چند نفر از بازیکنان پارما برای شکایت از باشگاه دست به کار شده اند و با شکایات خود ممکن است که موجب ورشکستگی تیم پیشین بازیکنانی مانند جان لوئیجی بوفون، فابیوکاناوارو، هرنان کرسپو و لیلیان تورام شوند.

قرار است جامپیترو ماننتی، رئیس باشگاه پارما روز جمعه با شهردار پارما ملاقاتی داشته باشد و در آن طرفین برای تغییر مدیریت باشگاه وارد مذاکره شوند.

بازیکنان پارما اعلام کرده اند در صورتی که حقوق معوقه آنها پرداخت نشود در این فصل دیگر به میدان نخواهند رفت که تحقق این امر با توجه به سپری شدن بیش از نیمی از فصل سری A، به معنای واریز شدن سه امتیاز به حساب تمامی تیم هایی است که در نیم فصل دوم برابر پارما قرار نگرفته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 347

به "کاسه صبر بازیکنان پارما لبریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسه صبر بازیکنان پارما لبریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید