چرا علی دایی به تراکتور نه گفت؟

به گزارش آفتاب صبا، معاون ورزشی تراکتور از گزینه هایی که برای راهنمایی این باشگاه با آن ها مذاکره نموده، پرده برداشت.

چرا علی دایی به تراکتور نه گفت؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا رحیمی در گفت و گوی تلویزیونی خود در شبکه سهند در مورد معین تکلیف سرمربی باشگاه صحبت کرد:

آقای شجاعی بازیکنی صاحب سبک است و ما قدر او را می دانیم. به او یک بار مضاعف را تحمیل نموده و مسئولیت فنی را بر عهده او گذاشتیم. قرارداد و علاقه او در حوزه بازی بود. در آن مقطع مسعود یک ریسک و از خودگذشتگی انجام داد. او خود را سپر کرد تا تیم تا نیم فصل جلو برود. تا اینجا مسعود با قبول سرمربیگری لطف بزرگی نموده است. نتایجی که کسب نموده ایم در شان باشگاه نبوده و این یعنی حتما یک ایراد داریم و باید برطرف کنیم.

تمرکزی که کادر فنی در لحظات حساس احتیاج دارد ما در این زمینه مشکل داریم. با شکل فعلی پیش رفتن سخت خواهد بود. دو راه داریم، راه اول ماندن شجاعی و تقویت کادر فنی است. راه دوم، مسعود به عنوان بازیکن بماند و یک سرمربی به تیم اضافه گردد. در شرف تصمیم هستیم که یکی از این دو راه را انتخاب کنیم.

از دایی و تونی تا ساغلام و نوری

با مربیان داخلی که دست خالی بودند صحبت نموده ایم. با علی دایی، صحبت کردیم که بحث هایی بود که تمرین ها به تهران منتقل گردد که خط قرمز ما بود، تمرکزشان هم کمی روی مسائل کاری شان بود که عذرخواهی کردند. تونی الیویرا دیگر گزینه ما بود، ما با او یک کار ناتمام داریم؛ من نزدیک به هفت هشت ساعت طی روز های اخیر با تونی صحبت نموده ام. تونی حرفی که به من زد این بود که بخاطر کرونا در پرتغال نمی تواند از خانه خارج گردد و در این نیم فصل نمی تواند بیاید. آلکس نوری دیگر گزینه ما بود که اول فصل یک پیشنهاد عجیب غریب اقتصادی داد. ما نمی توانیم چنین پیشنهادی قبول کنیم که زیرسوال برویم.

خطیبی گزینه خوبی بود، اما قرارداد دارد

با ساغلام هم صحبت کردیم، با او خاطره خوبی داریم. او دلش می خواست بیاید، اما با سامسون اسپورت قرارداد دارد و دو ماه هنوز در این باشگاه حضور دارد. ساکت الهامی مربی خوبی است، اما نظری روی او نداشته ایم. رسول خطیبی هم گزینه خوبی است، اما او با آلومینیوم قرارداد دارد. خیلی از مربی ها هستند که چنین شرایطی دارند و مذاکره با آن ها اخلاقی نیست. در چند روز آینده تکلیف مربی را روشن خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1286

به "چرا علی دایی به تراکتور نه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا علی دایی به تراکتور نه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید