پمپئو خواهان تشدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شد

به گزارش آفتاب صبا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری از متحدان آمریکا خواست تا فشار علیه ایران را پیش از سرانجام زمان تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل تشدید نمایند.

پمپئو خواهان تشدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شد

به گزارش، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پیغامی توئیتری از متحدان آمریکا خواست تا فشار علیه ایران را پیش از سرانجام زمان تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل تشدید نمایند.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: ساعت در حال تیک تاک کردن است، زمان باقی مانده پیش از آنکه تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران به سرانجام برسد و ممنوعیت سفر قاسم سلیمانی (فرمانده نیروی قدس سپاه) برداشته گردد، به سرانجام نزدیک می گردد.

پمپئو در ادامه نوشت: ما از متحدان و شرکای خود می خواهیم تا فشار ها علیه رژیم ایران را افزایش دهند تا رفتار های بی ثبات نماینده خود را متوقف کند.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه لینکی از سایت وزارت خارجه آمریکا را در توئیت خود قرار داده که در آن موقع سرانجام تحریم های تسلیحاتی ایران به صورت کاهشی به جلو می رود و طبق آن تحریم های تسلیحاتی ایران روز 18 اکتبر 2020 (27 مهرماه 1399) یا به عبارتی دیگر 15 ماه و 7 روز دیگر به سرانجام خواهد رسید و پس از آن ایران می تواند به فروش تسلیحات پرداخته و از کشور هایی نظیر روسیه و چین نیز تسلیحات خریداری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 56

به "پمپئو خواهان تشدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو خواهان تشدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید