وزیر خارجه ارمنستان در مسکو با سران گروه مینسک ملاقات می نماید

به گزارش آفتاب صبا، زهراب مناتسکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان که در مسکو بسر می برد، امروز دوشنبه با نمایندگان کشورهای رئیس گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا شامل روسیه، فرانسه و آمریکا برای آنالیز مناقشه قره باغ ملاقات می نماید.

وزیر خارجه ارمنستان در مسکو با سران گروه مینسک ملاقات می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

از بیانیه روز دوشنبه وزارت امور خارجه روسیه، زهراب مناتسکانیان با نمایندگان کشورهای روسیه، فرانسه و آمریکا در مسکو ملاقات خواهد نمود.

وزیر خارجه ارمنستان که از یکشنبه در مسکو بسر می برد و تا سه شنبه در پایتخت روسیه برای رایزنی های بیشتر حضور خواهد داشت، برنامه ملاقات جداگانه با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گنجانده شده است.

شرایط منطقه قره باغ از ششم مهر (27 سپتامبر) متشنج شده و ارمنستان و جمهوری آذربایجان یکدیگر را به شروع جنگ متهم نموده اند.

جمهوری آذربایجان در این مناقشه با تکیه بر اصل حفظ تمامیت ارضی خواهان انتها اشغالگری ارمنستان شده و از سوی دیگر طرف ارمنی با استناد به اصل حق مشخص سرنوشت خواهان به رسمیت شناخته شدن حقوق ارامنه شده است.

مناتسکانیان در مذاکره با لاوروف، در مورد طیف وسیعی از موضوعات همکاری های دوجانبه و همکاری دو کشور در چارچوب اتحادیه مالی اوراسیا، سازمان پیمان امنیت جمعی و جامعه همسود گفت و گو می نماید و دو طرف مواضع خود در سازمان ملل، سازمان امنیت و همکاری اروپا، شورای اروپا، سازمان همکاری کشورهای حوزه دریای سیاسی و سایر سازمان های بین المللی هماهنگ می نمایند.

وزیران خارجه روسیه و ارمنستان درباره موضوعات بین المللی و منطقه ای گفتگو و گفت وگو خواهند کرد و فرایند اجرای برنامه رایزنی های وزارت خارجه روسیه و ارمنستان در سال های 2020 و 2021میلادی را آنالیز می نمایند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1002

به "وزیر خارجه ارمنستان در مسکو با سران گروه مینسک ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه ارمنستان در مسکو با سران گروه مینسک ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید