وزارت تعاون در دوران کرونا یک نهاد اجتماعی بزرگ است، تغییر خط فقر مردم

به گزارش آفتاب صبا، وزیر تعاون گفت: بیش از 50 میلیون نفر از مردم با این وزارتخانه ارتباط مستقیم دارند و این وزارتخانه را باید بزرگ ترین نهاد اجتماعی کشور خواند.

وزارت تعاون در دوران کرونا یک نهاد اجتماعی بزرگ است، تغییر خط فقر مردم

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران از صداوسیما محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار معاون اول رئیس جمهور با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان 500 میلیون نفر را فقیر کرده است که خط فقر در ایران هم با ورود این بیماری افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: بیش از 50 میلیون نفر از مردم با این وزارتخانه ارتباط مستقیم دارند و این وزارتخانه را باید بزرگ ترین نهاد اجتماعی کشور خواند.

شریعتمداری اظهار کرد: جامعه کارگری ستون فقرات تولید کشور هستند که در ایام کرونا در واحدهای گوناگون کشاورزی، گازی و نفت به گونه خوبی عمل کردند.

وزیر تعاون افزود: ما از سال 1930 تا به امروز رکودی به اندازه رکود کرونا مشاهده نکردیم و بیماری کرونا 500 میلیون نفر را در جهان فقیر کرد.

در این جلسه مدیران و معاونان وزارتخانه گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند و با اشاره به برخی مسائل فرارو از معاون اول رئیس جمهور درخواست رفع آن را داشتند.

بحث در خصوص شکایات ناشی از مرخصی زایمان، سطح بندی مراکز و خدمات درمانی و طرح تمدید غیرحضوری دفترچه های تأمین اجتماعی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

4129/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 789

به "وزارت تعاون در دوران کرونا یک نهاد اجتماعی بزرگ است، تغییر خط فقر مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت تعاون در دوران کرونا یک نهاد اجتماعی بزرگ است، تغییر خط فقر مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید