ورود 90 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور تا آبان ماه، واکسنِ سنین دانش آموزی وارد می گردد

به گزارش آفتاب صبا، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات واردات واکسن کرونا تا آبان ماه سال جاری، گفت: جمعا تا آبان ماه 90 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور می گردد.

ورود 90 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور تا آبان ماه، واکسنِ سنین دانش آموزی وارد می گردد

به گزارش خبرنگاران، دکتر کریم همتی درباره فرایند واردات واکسن کرونا، گفت: با توجه به تماسی که ریاست جمهوری کشورمان با ریاست جمهوری چین داشتند، اتفاق مثبتی افتاد. در عین حال جلسات مربوطه به صورت دو بار در هفته به ریاست معاونت اول ریاست جمهور تشکیل می گردد.

وی با بیان اینکه تا آبان ماه 90 میلیون دُز واکسن را از کانال صلیب سرخ وارد می کنیم، اضافه نمود: همه دستگاه ها در این کار دخیل هستند و جلسات مرتبط هم به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل می گردد.

همتی ادامه داد: بر این اساس در شهریور ماه 20 میلیون دُز واکسن وارد می گردد و قول مساعدی هم داده شده که از همین کانال 20 میلیون دُز دیگر هم اضافه گردد و در شهریور ماه وارد نمایند. آنچه قطعی است، واردات 20 میلیون دُز واکسن در شهریور ماه و 30 میلیون دُز هم در مهر و آبان ماه وارد می گردد که مجموعا 80 میلیون دُز واکسن می گردد.

بنابر اعلام صفحه اینستاگرامی رئیس جمعیت هلال احمر، همتی گفت: در عین حال 10 میلیون دُز هم مازاد بر این است که برای سنین دانش آموزی 12 تا 18 سال وارد می گردد که بر این اساس جمعا 90 میلیون دُز واکسن وارد کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1588

به "ورود 90 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور تا آبان ماه، واکسنِ سنین دانش آموزی وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 90 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور تا آبان ماه، واکسنِ سنین دانش آموزی وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید