ورود قوه قضاییه به تخلفات خودروسازی و نخریدن خودرو توسط مردم از عوامل کاهش قیمت

به گزارش آفتاب صبا، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با استقبال از ورود قوه قضاییه به تخلفات خودرو سازی، آن را موجب امیدوار شدن مردم دانست.

ورود قوه قضاییه به تخلفات خودروسازی و نخریدن خودرو توسط مردم از عوامل کاهش قیمت

محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بازداشت چند مدیر خودرو سازی و برخورد با تخلفات حوزه خودرو گفت: در چند روز اخیر کاهش قیمت خودرو را شاهد بودیم و این شوکی بود که شاید بازداشت مدیران خودرو سازی منجر به آن شد. دلالان و خیلی از مردم هم از تقاضاهایشان عقب کشیدند زیرا احساس کردند شاید در خودرو سازی تغییر و تحولی رخ دهد و مدیر لایقی بیاید که بتواند با بهره وری بیشتر هزینه را کاهش دهد و قیمت خودرو را پایین بیاورد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، کاهش قیمت خودرو را پاسخی به نخریدن خودرو توسط مردم دانست و اظهار داشت: این امر عامل موثری برای کاهش قیمت خودرو است و اگر این روند ادامه یابد باز هم شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

منصوری با بیان این که ورود قوه قضاییه به تخلفات خودروسازی امید را به مردم بر می گرداند اضافه کرد: مبارزه با خطاها و اشتباهات، مردم را به نظام امیدوار می کند. زیرا در این صورت می دانند که اگر کسی خطایی کرده باید در تمام سطوح پاسخگو باشد.

نماینده مردم ساوه در مجلس یادآور شد: البته بهتر بود پیش از این اتفاقات دولت به این ماجرا ورود می کرد تا روزی که کسی کارش تمام شده بازداشت نشود. بهتر بود تحول در خودروسازی زودتر اتفاق می افتاد که منجر به بروز فساد و ورود قوه قضاییه نشود.

منصوری برخورد قضایی با تخلفات خوردوسازان را عاملی اثرگذار در اصلاح ساختار خودرو سازی دانست و یادآور شد: هزینه خطا و اشتباه باید بالا برود و هر کسی به راحتی مسئولیت قبول نکند. افراد هم باید تاوان تصمیمات خود و اشتباهات زیر مجموعه شان را بدهند. طبیعی است مدیر ارشد یک مجموعه اولین کسی است که باید پاسخگوی ضرر و زیان و هزینه ها و بدهی های مجموعه های خود باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 92

به "ورود قوه قضاییه به تخلفات خودروسازی و نخریدن خودرو توسط مردم از عوامل کاهش قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود قوه قضاییه به تخلفات خودروسازی و نخریدن خودرو توسط مردم از عوامل کاهش قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید