هافبک مطرح در انتظار قرارداد با استقلال

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران: فرشید اسماعیلی یکی از هافبک های مطرح باشگاه استقلال، قراردادش را تمدید نکرده است. او که شایعه شده بود در برنامه های فرهاد مجیدی برای فصل پیش رو قرار ندارد، تماسی از سوی مسئولان باشگاه استقلال دریافت نکرد تا اسم گردد به تیمی دیگر می رود.

هافبک مطرح در انتظار قرارداد با استقلال

به گزارش خبرنگاران، در این راستا از چند مقصد احتمالی هم برای فرشید اسماعیلی نام برده شد؛ ابتدا گفته شد قرار است به لیگ امارات برود و بعد هم از گل گهر سیرجان به اسم یکی از گزینه هایش نام برده شد. البته این ها مربوط به قبل از آن است که فرهاد مجیدی بگوید فرشید اسماعیلی را دوباره می خواهد. مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرد مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن را فراهم نمایند.

با وجود آنکه استقلال قرارداد ارسلان مطهری را تمدید کرد، ولی این موضوع درباره فرشید اسماعیلی رخ نداد. در واقع اختلاف نظر فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه استقلال برای داشتن یا نداشتن فرشید اسماعیلی علت اصلی عدم تمدید قرارداد با این بازیکن است. با این حال، از آنجا که فرشید هنوز با تیم جدیدی قرارداد نبسته و شایعه تغییرات در کادر مدیریتی استقلال هم به گوش می رسد، این بازیکن منتظر بازگشت استقلال به تهران است تا پس از بازی حساس با الهلال مجددا با استقلالی ها مذاکره کند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1594

به "هافبک مطرح در انتظار قرارداد با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک مطرح در انتظار قرارداد با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید