ملی پوشان تکواندو در لیگ برتر به میدان میروند

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام سازمان لیگ تکواندو قرار است رقابتهای لیگ برتر با حضور 10 تیم در دو گروه 5 تیمی برگزار گردد. گروه یک شامل تیم های شهرداری ورامین، پاس قوامین، مس کرمان، فتح صدر البرز، استقلال و در گروه دو با حضور تیم های لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد، پارسیان البرز، فرمانیه، نفت آبادان رقابتهای خود را به مدت دو روز برگزار می نمایند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

ملی پوشان تکواندو در لیگ برتر به میدان میروند

اما نکته ای که باعث شد تیم های مدعی که ملی پوشان را در اختیار دارند، با خیال راحت وارد این مسابقات شوند، صدور مجوز حضور در لیگ برای ملی پوشان است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: اعضای تیم ملی مدتهاست که از شرایط مسابقه دور هستند و ملی پوشان باید بدون توجه به نتیجه در مسابقات حضور داشته باشند. ما بر همین اساس با هماهنگی سازمان لیگ اردوی خود را از 45 رو به یک ماه کاهش دادیم و روز 16 دی ماه تکواندوکاران در اختیار باشگاه های خود قرار داشته باشند و در فرایند تست کرونا و قرنطینه قبل از بازی ها تیم خود را همراهی نمایند.

بر همین اساس شهرداری ورامین از میرهاشم حسینی و سروش احمدی، لوزام خانگی کن از امیرمحمد بخشی و دانشگاه آزاد هم با آرمین هادی پور، عرفان ناظمی و مس کرمان از سجاد مردانی در لیگ بهره خواهند برد.

طبق برنامه تیم های حاضر در گروه یک روزهای 18 و 19 دیماه، تیم های گروه دو روزهای 25 و 26 دی ماه به میدان می فرایند و مرحله نیمه نهایی و نهایی هم روز اول اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1183

به "ملی پوشان تکواندو در لیگ برتر به میدان میروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان تکواندو در لیگ برتر به میدان میروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید