مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

به گزارش آفتاب صبا، البته این میانگین برآورد شده در شرایطی است که در هاستل اقامت کنید، کمتر بیرون غذا بخورید و بیشتر وعده های غذایی را خودتان بپزید و از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید. با به کار بستن نکات زیر می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

این غذا با تورتیای سرخ شده تهیه می شود. نان تورتیا را در روغن سرخ می نمایند تا ترد و طلایی شود. سپس آن را با مواد دیگری مثل لوبیا، پنیر، گوشت، غذاهای دریایی و... ترکیب می نمایند.

همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا آشپزی در نواحی مختلف مکزیک، متفاوت باشد. آشپزی یکی از مهم ترین جنبه های فرهنگ مکزیک و یکی از عوامل جذب توریستان به این کشور است. آشپزی مکزیک در سال 2010 توسط یونسکو وارد فهرست میراث فرهنگی ناملموس بشریت شده است.

اوآخاکا مرکز ایالتی به همین نام، یکی از شهرهای محبوب برای توریستان است. در این شهر می توانید مکزیک واقعی را تماشا کنید. هر آنچه که از کشور مکزیک در نظر دارید در این شهر وجود دارد؛ از غذا و موسیقی و پایکوبی محلی گرفته تا فستیوال ها و مناظر طبیعی. این شهر هم مثل بسیاری از شهرهای دیگر مکزیک، ترکیبی از فرهنگ بومی و اسپانیایی است. بخش هایی از این شهر شکل سنتی و قدیمی خود را حفظ نموده اند و به همین دلیل نام اوآخاکا در فهرست میراث جهانی یونسکو وارد شده است. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و آثار معماری، از نظر فرهنگی هم حائز اهمیت است چون فستیوال ها و رویدادهای فرهنگی متعددی در آن برگزار می شود.

منبع مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1641

به "مقاله: راهنمای سفر به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای سفر به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید