مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

به گزارش آفتاب صبا، Besalú فاصله زیادی از شمال بارسلون ندارد. Besalú ویژگی هایی دارد که کمتر شهری در اسپانیا توانایی رقابت با آن ها را دارد. از پل های قرون وسطایی تا خیابان های سنگ فرش شده این شهر، همگی این حس را به شما منتقل می کنند که انگار جایی در تور اسپانیا از یک پورتال عبور کرده اید و پا به دنیای افسانه ها گذاشته اید. این شهر تمام آن چیزی که شما از یک شهر قرون وسطایی انتظار دارید را در خود جای داده است.

مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

اگر واقعا می خواهید در مورد سبک زندگی اسپانیایی بدانید و با حال و هوای اصلی این کشور آشنا شوید، باید کمی از مسیر معمول دیگر توریست ها دور شوید. در ادامه برخی از باورنکردنی ترین مکان هایی که شما می توانید در تور اسپانیا ببینید را به شما معرفی می کنیم.

منطقه خود مختار Basque Country اسپانیا می تواند قلب شما را از آن خود کند. با این که شهرهایی مانند Bilbao و Vittoria بدون شک بهترین مقصدها برای سفرتان در این نقطه از اسپانیا هستند، با این حال اگر در مدت تور اسپانیا برای Lekeitio وقت نگذارید مطمئن باشید که پشیمان خواهید شد. این شهر که زمانی یک دهکده کوچک ماهیگیری بوده است، امروزه کلی چیز برای لذت بخش کردن سفر شما دارد. از باسیلیکای گوتیک شهر و سواحل رویایی اش که بگذریم، به غذاها و نوشیدنی های شهر می رسیم که بی شک بهشتی هستند. در باسک تعداد زیادی شهر کوچک زیبا وجود دارد که توصیه می کنیم در مدت سفرتان حتما به آن ها نیز سر بزنید.

منبع مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1739

به "مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید