معروف: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است

به گزارش آفتاب صبا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از نحوه برگزاری بازی های هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه انتقاد کرد.

معروف: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است

به گزارش خبرنگاران، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی مقابل کانادا گفت: خوشبختانه هفته سوم برای ما با برد آغار شد. با بردهای دو هفته اول بازی در خانه آسان است و با اعتماد به نفس بهتری بازی می کنیم.در ست سوم بازی می توانست گره بخورد اما پیروز شدیم پیروز شویم.

او با انتقاد از مسئولان برگزاری بازی ها گفت: متأسفم که به خاطر بی برنامگی مسئولان بعضی از مردم نتوانستند بلیت تهیه نمایند و بیرون ماندند.

معروف در پاسخ به این سوال که با این تیم امید به حضور در المپیک داشته باشیم یا خیر؟ گفت: فکر می کنم اگر بد آغاز می کردیم حرف ها تغییر می کرد. همواره نقد می کردند اما حال با این پیروزی ها همه تعریف می نمایند. با توجه به فرهنگ مان که به یک برد و یک باخت بالا و پایین می رویم اما حالا با تجربه تیم پیروز شدیم در یک ثبات بمانیم و پیروزی های خوبی کسب کنیم. برای صعود به جمع شش تیم زود است اما قطعاً برای پیروزیت و کسب سکو پیش خواهیم رفت. هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است تا به امروز هم خوب پیش رفتیم. صحبت درباره فینال بماند برای همان زمان.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 229

به "معروف: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید