مرکل، ماکرون و جانسون با اردوغان دیدار می نمایند

به گزارش آفتاب صبا، رئیس جمهور فرانسه خاطرنشان کرد به زودی به همراه رهبران انگلیس و آلمان با رئیس جمهور ترکیه درباره عملیات نظامی این کشور در شمال شرق سوریه دیدار و رایزنی خواهند کرد.

مرکل، ماکرون و جانسون با اردوغان دیدار می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز آدینه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس دیدار و درباره توافق برگزیت میان اتحادیه اروپا و لندن رایزنی کردند.

ماکرون تاکید نمود که دیگر نمی خواهد شاهد به تاخیر افتادن برگزیت باشد.

سران کشورهای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه موافقت خودشان را با طرح جدید نخست وزیر انگلیس برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا (برگزیت) اعلام کردند. با این حال این توافق هنوز احتیاج به تصویب مجلس اروپا و انگلیس دارد و معین نیست تا روز 31 اکتبر که مهلت مشخص شده برای برگزیت است این توافقها انجام خواهد شد یا نه.

ماکرون در ادامه درباره عملیات نظامی ارتش ترکیه در شمال سوریه نیز گفت که به زودی به همراه مرکل و جانسون با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره تحولات اخیر در شرق فرات دیدار و رایزنی خواهد نمود.

ترکیه به همراه تروریست های ارتش آزاد از هفدهم مهر ماه جاری عملیاتی را به منظور آنچه که از بین بردن هسته های تروریستی در نزدیکی مرزهای خود اعلام نموده است، در استانهای حسکه و رقه سوریه شروع نموده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 278

به "مرکل، ماکرون و جانسون با اردوغان دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل، ماکرون و جانسون با اردوغان دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید