مادورو: آمریکا 15 میلیون دلار برای سرم جایزه مشخص نموده است ، من قربانی وحشیانه ترین تهاجم بوده ام

به گزارش آفتاب صبا، رئیس جمهور ونزوئلا می گوید همتای آمریکایی دستور قتلش را داده و اکنون دنبال عواملی است که این حکم را اجرا نمایند.

مادورو: آمریکا 15 میلیون دلار برای سرم جایزه مشخص نموده است ، من قربانی وحشیانه ترین تهاجم بوده ام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا می گوید دونالد ترامپ همتای آمریکایی، دستور قتل او را صادر نموده و اکنون به دنبال تک تیرانداز هایی است که این ماموریت را به عهده بگیرند.

وی در این باره گفت: من قربانی وحشیانه ترین تهاجم بوده ام. دولت آمریکا 15 میلیون دلار برای سرم جایزه مشخص کرد. دونالد ترامپ با فرمان قتلم موافقت کرد. عظیم نمایی نمی کنم. آن ها دنبال اعزام گروهی از تک تیرانداز ها یا استخدام آن ها در ونزوئلا هستند تا مرا بکشند. ترامپ چنین تصمیمی را گرفته است.

این نخستین باری نیست که واشنگتن به دنبال براندازی دولت مادورو است و پیشتر نیز در اقداماتی نافرجام، کودتا علیه وی را تدارک دیده بود.

در بهار سال گذشته بود که وزارت دادگستری آمریکا، مادورو و 14 تن دیگر از رهبران ونزوئلا را به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر متهم کرد و بعدها، وزارت خارجه آمریکا با استناد به همین اتهام، برای بازداشت مادورو 15 میلیون دلار جایزه مشخص کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 992

به "مادورو: آمریکا 15 میلیون دلار برای سرم جایزه مشخص نموده است ، من قربانی وحشیانه ترین تهاجم بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: آمریکا 15 میلیون دلار برای سرم جایزه مشخص نموده است ، من قربانی وحشیانه ترین تهاجم بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید