فصل پایانی بازسازی اثر بانک ایران و انگلیس شهر زابل آغاز شد

به گزارش آفتاب صبا، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل گفت: فصل پایانی بازسازی اثر بانک ایران و انگلیس در زابل با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال آغاز شد.

فصل پایانی بازسازی اثر بانک ایران و انگلیس شهر زابل آغاز شد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، صادق میرحسینی امروز 13 مردادماه 1400 اظهار کرد: بازسازی بانک قدیمی ایران و انگلیس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در شهرستان زابل شروع شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل اضافه نمود: این اثر پس از تکمیل بازسازی با کاربرد بازارچه صنایع دستی در اختیار صنعت گران و کارآفرین صنایع دستی به منظور فراوری و فروش محصولات قرار خواهد گرفت.

او گفت: در این فصل از بازسازی این اثر اندود کاهگل دیواره های ساختمان، دیوارکشی بخشی از ساختمان و آجرفرش و فضای سبز ساختمان در دستور کار قرار گرفته است.

این اثر تاریخی مربوط به دوران قاجار و یکی از مهم ترین آثار ثبت ملی شهرستان زابل است که 15 شهریورماه 1383 با شماره ثبت 11191 در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1555

به "فصل پایانی بازسازی اثر بانک ایران و انگلیس شهر زابل آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل پایانی بازسازی اثر بانک ایران و انگلیس شهر زابل آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید