فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397

به گزارش آفتاب صبا، آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 26 آذر 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.

فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397

فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - اگر امروز 26 آذر تولد شماست به شما تبریک می گوییم! شما در یکی از آخرین روز های فصل زیبای پاییز بدنیا آمده اید و می توانید به آن افتخار کنید! شما شخصی خلاق، احساساتی و مهربان هستید که هیچگاه خنده از لبان شما محو نمی گردد و همه شما را به این خصلت می شناسند؛ توصیف خوبی از شماست و به شما تبریک می گوییم. فرصت های خوبی پیش روی شماست و اکنون زمان آن است که تمام توان خود را برای رسیدن به اهدافتان بکار بگیرید.

فروردین

امروز از آن روزهایی است که اطرافیان تان حواس شان به حرف هایی که می زنند نیست؛ بنابراین خیلی صحبت های رد و بدل شده را جدی نگیرید. آن ها با این حرف هایشان ممکن است شما را ناراحت نموده و موجب دلخوری شما شوند؛ اما بهتر است امروز از ریز شدن در حرف های آن ها خودداری کنید. کنکاش و آنالیز دقیق این حرف ها ممکن است شما را دچار سوء تفاهم هایی کند که به نفع شما نیست. از طرف دیگر شما امروز برای رسیدن به اهداف تان انرژی زیادی دارید، بگونه ای که هیچ چیز جلودار شما نیست؛ مراقب باشید که این شرایط زیاد هم به نفع شما نیست؛ چرا که رفتارهای غیر منطقی ممکن است شما را از اهدافتان دور کند. امروز سعی کنید در مقابله با دیگران و انرژی بیش از حد خود به خود مسلط باشید.

اردیبهشت

امروز زمان آن است که به چیزی که مدت هاست منتظرش بوده اید برسید؛ ظاهرا کمی این موضوع به تعویق افتاده است ولی اکنون نوبت شماست. ممکن است در این بین سدی فکری یا واقعی روبروی شما قرار داشته باشد، ولی دیگر زمان تعلل کردن نیست و نباید فرصت را از دست بدهید؛ دست بکار شوید و برای رسیدن به خواسته هایتان بجای بهانه تراشی، کوشش کنید. نتیجه کار شما در گروی زحمتی و کوششی است که متحمل آن می شوید. اگر مایل هستید که در این خصوص با فرد مورد اعتمادتان مشورت کنید سعی کنید که از کلمات به شکل صحیحی بهره ببرید؛ گاهی عدم بیان یه وجه از واقعیت باعث می گردد که طرف مقابل شما به درستی متوجه اصل موضوع نشده و از این رو او نیز نتواند بخوبی در مورد شرایط شما قضاوت خوبی داشته باشد.

خرداد

مراقب باشید که امروز بیش از حد درگیر جزئیات نباشید؛ اگر بیش از حد به این امور بپردازید اصل موضوع را از دست خواهید داد و نخواهید توانست آنطوری که شایسته است به کارهایتان بپردازید. در اغل اوقات دقت به جزئیات اهمت فراوانی دارد ولی شما باید تشخیص دهید که گاهی اوقات پرداختن به آن ها مزاحم انجام اصل کار می گردد. سعی کنید بجای نگرانی در مورد موارد پیش پا افتاده، سرعت انجام کارهایتان را با دقت خوبی بالا ببرید. امروز احساس می کنید که دیگران بخوبی شما را درک نمی نمایند و به حرف هایتان بهایی نمی دهند، اما باید دقت داشته باشید که مشکل ممکن است از بیان ناقص شما در مطرح کردن موضوعات باشد؛ پس در این موضوع کمی تجدید نظر کنید و دقت خود را بالا ببرید.

تیر

امروز میل و اشتیاق شما به صحبت کردن زیاد شده است و این موضوع به هیج وجه غیرطبیعی نیست؛ چرا که شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و نباید سکوت کنید! شما بطور کلی آدم کم حرفی هستید اما وقتی حرف زدنتان گل می نماید لزومی ندارد که جلوی آن را بگیرید. فقط باید مراقب باشید که با افراد مختف حرف هایی را بزنید که آن ها نیز آمادگی شنیدن آن را داشته باشند. از طرف دیگران شما دوست دارید که مثل خودتان دیگران نیز برای شما و خواسته هایتان ارزش قائل باشند؛ این موضوع چیز پیچیده ای نیست و بدست آوردن آن دور از دسترس شما نیست. فقط کافی است بدانید که قبل از همه، خود شما باید برای خودتان ارزش قائل باشید. برای زندگی خود کوشش کنید و به چیزی که هستید افتخار کنید. پیروی از این دیدگاه شما را سریع به خواسته تان خواهد رساند.

مرداد

انجام کارهای روزانه، امروز قدری نسبت به همواره برای شما سخت تر شده است و نسبت به این موضوع حس خوبی ندارید. شاید علت این موضوع بخاطر از دست دادن تمرکزتان بخاطر مسائل دیگری باشد. اگر این دلیل شرایط پیش آمده است زیاد نگران آن نباشید. این شرایط، گذرا است؛ پس بخودتان سخت نگیرید و از روزتان لذت ببرید. اگر فرصت آن را دارید، کمی استراحت کنید و دوباره کارهیتان را از سر بگیرید؛ این کار باعث می گردد تا ذهنتان آرام شده و برای انجام مجدد کارها تمرکز لازم را بدست آورید. امروز روز خوبی برای شما خواهد بود، به شکلی که این توانایی را دارید که حرف های مهم و اساسی را بگونه ای مطرح کنید که دیگران از شنیدن آن ناراحت نشوند؛ پس فرصت را از دست ندهید و با دقت در مورد موضوعاتی که باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه عاطفی تان شده است با عشقتان در موردش صحبت کنید.

شهریور

امروز روز در خانه ماندن نیست؛ حتی اگر کاری برای انجام دادن ندارید، به بیرون بزنید و در خانه نمانید؛ روزهای پاییزی رو به اتمام است، بنابراین فرصت را برای لذت بردن از آن از دست ندهید و به بیرون از خانه بروید. بعد از خاتمه روزکاری اصلا برای انجام کارهای مهم برنامه ریزی نکنید؛ امروز روز تفریح شماست. انرژی های مثبت و زیادی در شما وجود دارد که می توانید آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن ها را نیز مسرور کنید؛ بنابراین فرصت پیش آمده را از دست ندهید. گاهی خوب است که از روزمرگی فاصله بگیرید و کارهای مهیج انجام دهید. خوشبختانه امروز روز شماست؛ پس فرصت را از دست ندهید.

مهر

امروز احتیاج است که کمی احساسات خود را بیرون بریزید و آن را با فرد یا افردای که حس خوبی نسبت به آن ها دارید در میان بگذارید؛ اگر به آن ها دسترسی ندارید به آن ها پیغام بدهید یا حتی یک ایمیل. خیلی در مورد قلم خود وسواس نداشته باشید و بیشتر سعی کنید آن چیزی که در ذهنتان سنگینی می نماید را بیان کنید. شاید نسبت به ارزش این کار واقف نباشید، ولی همین که دست به کار شدید متوجه خواهید شد که این کار چقدر در سبک شدن و ایجاد حس خوب به شما یاری می نماید. سعی کنید امروز هر کاری که به شما آرامش می دهد انجام دهید، تا می توانید برای خودتان وقت بگذارید، این کار برای شما لازم است.

آبان

امروز از آن روزهایی است که دیگران به حرف های شما بخوبی گوش می نمایند؛ بنابراین فرصت را مغنتم بشمارید و دانش بالای خود را در مورد آنچیزی که در آن تخصص دارید با آن ها به اشتراک بگذارید؛ این کار هم به نفع شما و هم به نفع دیگران است. شاید بدرستی ندانید که موضوعات را با چه ترتیبی بیان کنید و از موضوعی به موضوع دیگری بپرید؛ ولی ایرادی ندارد؛ این شرایط تجربه شما را برای دفعات بعدی بیشتر می نماید. اگر امروز احساس احتیاج به تفریح دارید این حس را در خود سرکوب نکنید و به آن بپردازید؛ بعضی از کارهای ضروری را می توانید در زمان دیگری نیز انجام دهید.

آذر

امروز زمان خوبی است تا بیشتر برای خود وقت بگذارید. امروز باید یاد بگیرید که نباید بطور مرتب مراقب دیگران باشید؛ چه لزومی دارد که همواره وقت و انرژی خود را با دیگران نیز تقسیم کنید. امروز به انجام کارهایی بپردازید که انجام آن برای شما لذت بخش خواهد بود. خوشبختانه کارهای روزانه امروز شما سنگین نبوده و این باعث می گردد تا بتوانید با انرژی زیادی به علائق خود بپردازید. بنابراین سعی کنید کارهایی را انجام دهید که برای تان لذت بخش است.

دی

کمی دقت کنید؛ ضعف در عنوان کردن موضوعات باعث می گردد تا اطرافیانتان دچار سوء تفاهم شده و گمان نمایند که مسئله ای وجود دارد. امروز شما باید با دقت بیشتری برای حرف زدن با دیگران اقدام کنید. اگر در این خصوص کمی بی دقتی کنید، شخصی که با او حرف می زنید، بی حوصلگی و حواس پرتی شما، تمرکزش را از روی شما برمی دارد و کم کم به حرف های شما گوش نمی دهد. در حالی که او اطلاع ندارد که علت این موضوع چیز دیگری است. سعی کنید در مکالمات تان با دیگران نقش فعال و متمرکزی داشته باشید.

بهمن

امروز روز خوبی برای خرید کردن است، پس با دوستانتان قرار بگذارید و حتی اگر پول زیادی ندارید به بازار بروید؛ ممکن است چیزی که از قبل دنبال آن بودید را با قیمت مناسبی پیدا کنید و بخرید. مراقب باشید که جنس های بی کیفیت ولی ارزان نظر شما را بخودشان جلب نکند. در هر صورت اگر حتی چیزی هم از بازار نخرید، وقت گذرانی با دوستانتان برای شما مفرح و دلچسب خواهد بود؛ اگر هنوز مجرد هستید مراقب باشید که سریع به اولین کسی که سر راهتان قرار می گیرد دل نبندید؛ گاهی انسان برای فرار از تنهایی دست به اشتباهات جبران ناپذیری می زند.

اسفند

امروز حس می کنید که مدت هاست در باتلاقی گیر نموده اید و کوشش شما برای خارج شدن از آن کفایت نمی نماید. شرایط بگونه ای شده است که حتی پیشرفت های کوچک نیز برای شما ارزشی ندارند و آن ها را بخوبی درک نمی کنید. مراقب افکارتان باشید و ذهن خود را آلوده این فکرها نکنید. بزودی این وزن سنگین از روی شما برداشته خواهد شد و از لحاظ روحی به شرایط خوبی بر خواهید گشت. در روزهای پیش رو، بعد از ظهرهای خود را برای تفریح کردن خالی کنید و برای آن برنامه های جدی نچینید. شما احتیاج دارید تا قدری خود را بازیابی کنید. روزهای خوش به شما نزدیک هستند.

منبع: setare.com
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1284

به "فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 26 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید