فاضلی: باشگاه سپاهان رفتار صادقانه ای با ما نداشت

به گزارش آفتاب صبا، بازیکن تیم فوتبال بانوان فوتبال سپاهان گفت: من و هم تیمی هایم به علت رفتار غیر صادقانه مسئولان باشگاه تصمیم به جدایی از سپاهان را گرفتیم.

فاضلی: باشگاه سپاهان رفتار صادقانه ای با ما نداشت

شیوا فاضلی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت وگو با، گفت: من و یکسری از هم تیمی هایم با سپاهان به مشکل خوردیم، علت اصلی جدایی ما صادق نبودن این باشگاه با ما بود. من سال اول به خاطر سمیه شهبازی سرمربی سپاهان به این تیم آمدم و با تمام وجود در کنار سایر بازیکنان بازی کردم، به اعتبار عملکرد قابل قبولی که در آن سال داشتم برای دومین سال هم با من قرارداد بسته شد.

او افزود: من تمام تلاشم را در این باشگاه می کردم و نتیجه زحماتم را هم دیدم که به یک مهره در تیم تبدیل شدم. شهبازی و سایر هم تیمی ها به من میدان دادند تا خودم را نشان دهم. به درخواست شهبازی قرار بود امسال هم برای این باشگاه بازی کنم، اما متاسفانه رفتار غیر اخلاقی و خارج از حرفه ای گری این باشگاه خاطر من و سایر هم تیمی هایم را آزرده کرد.

سپاهان در دقیقه 90 شهبازی را کنار گذاشت

فاضلی افزود: قرار بود امسال هم شهبازی سرمربی تیم باشد و حتی ما شنبه هفته گذشته با او در تیم تمرین کردیم و مسئولان باشگاه او را به ما معرفی نمودند، اما به یک باره سه شنبه هفته گذشته با بیان محمودی قرارداد رسمی بستند و خیلی از ما ترجیح دادیم دیگر در این تیم نباشیم.

بازیکن فصل گذشته سپاهان در ادامه گفت: من با بیان محمودی هیچ مسئله ای ندارم و در گذشته با او هم تیمی بودم، اما اخلاق مداری برای من در اولویت است، متاسفانه رفتار زشت مسئولان سپاهان فقط برای فریب بازیکنان بود که قرارداد ها را امضا کنند و بعد از آن کادر فنی را عوض کردند.

در حال حاضر از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم و به این پیشنهاد ها فکر می کنم تا به امید خدا ببینم در آینده چه رقم می خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 192

به "فاضلی: باشگاه سپاهان رفتار صادقانه ای با ما نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: باشگاه سپاهان رفتار صادقانه ای با ما نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید