عروس خوش شانس از تصادف وحشتناک جان سالم به در برد!

به گزارش آفتاب صبا، وقوع تصادف وحشتناک در چند متری عروس که با کاروان عروسی در حال حرکت در اتوبان بود موجب مرگ یکی از اقوام او شد.

عروس خوش شانس از تصادف وحشتناک جان سالم به در برد!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، یک عروس هندی با خوش شانسی از یک تصادف مرگبار در روز عروسی اش جان سالم به در برد. در این حادثه که در چند متری عروس و در اتوبانی در ایالت اوتار پرادش رخ داد یکی از مهمانان در صحنه تصادف جان باخت و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در لحظه وقوع حادثه عروس به همراه کاروان عروسی در حال حرکت در اتوبان بودند. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می کشد. در ابتدای یکی از تصاویر عروس که نامش هِما اعلام شده در حالی که سرش را از سان روف یک خودرو بیرون آورده دیده می شود. لحظاتی بعد ناگهان یک خودرو در اتوبان به یکی از خودرو های همراه عروس برخورد کرده و یکی از مهمانان به هوا پرتاب می شود. این فرد که هویتش اعلام نشده در محل حادثه جانش را از دست داد و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

بنا به گزارش رسانه های محلی هند هویت قربانی که جانش را از دست داد پِرامود و پسرعموی داماد بوده است. افراد زخمی نیز بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند. راننده ای که موجب این حادثه شد از صحنه تصادف فرار کرد. پلیس با انتقال خودروی رها شده تحقیقات برای شناسایی راننده را آغاز کرده است.

گفتنی است؛ هنوز معین نیست آیا انگیزه این تصادف انتقام جویی بوده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1304

به "عروس خوش شانس از تصادف وحشتناک جان سالم به در برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروس خوش شانس از تصادف وحشتناک جان سالم به در برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید