عاملان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال دستگیر شدند

به گزارش آفتاب صبا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی 3 عامل زورگیر و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال خبر داد و گفت: متهمان در کمتر از 48ساعت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

عاملان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با عنوان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال که در آن 3 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید، با قدرت نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 را تهدید کرده بودند؛ بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه و استعلام پلاک انتظامی خودروی متهمان معین شد، پلاک انتظامی نصب شده متعلق به خودروی پراید نمی باشد و شماره انتظامی جعلی است، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ماموران این پلیس پیروز شدند هویت واقعی متهمان و مخفیگاه آنها را در حوالی شهر قدس شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: روز گذشته 25 آبان ماه تیمی از ماموران این مرکز به مخفیگاه متهمان اعزام و پیروز شدند هر سه آنها را دستگیر و در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد نیز کشف کنند.

سرهنگ راستی مطرح نمود: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت در بازپرسی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را خودنمایی و ایجاد مزاحمت مطرح نمودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در سرانجام خاطر نشان کرد: هر سه متهم در کمتر از 48 ساعت دستگیر و با صدور قرار میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1122

به "عاملان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه تهران - شمال دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید