شمار موارد عفونت با کرونا از 6.4 میلون نفر گذشت ، شمار مرگ ها در برزیل از 30000 نفر گذشت

به گزارش آفتاب صبا، شمار رسمی موارد عفونت با ویروس کرونا در دنیا بر اساس آخرین ارقام دانشگاه جانز هاپکینز از 6.4 میلیون مورد و شمار تلفات ناشی از آن از 380 هزار مورد گذشت.

شمار موارد عفونت با کرونا از 6.4 میلون نفر گذشت ، شمار مرگ ها در برزیل از 30000 نفر گذشت

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین بر اساس آخرین ارقام دانشگاه جانز هاپکینز شمار موارد عفونت ویروس کرونا به دست کم 6435453 مورد و شمار مرگ های ناشی از این بیماری هم به دست کم 382093 مورد رسیده است.

- شمار رسمی تلفات ناشی از کووید-19 پس گزارش بی سابقه 1262 مرگ در طول 24 ساعت از 30000 مورد گذشت و به 3199 مورد رسید. اما جائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل با وجودی که وزارت بهداشت این کشور شمار می گوید شمار موارد عفونت با ویروس کرونا به 555383 مورد رسیده است، همچنان پاندمی ویروس کرونا را کم اهمیت جلوه می دهد.

- سازمان دنیای بهداشت می گوید گزارش های دریافتی اش نشان می دهد با گسترش شیوع ویروس کرونا در دنیا در پنج روز گذشته هر روز 100 هزار مورد جدید عفوت اتفاق افتاده است

- تدروس آدهانوم قبریسوس، مدیر کل سازمان دنیای بهداشت خاطرنشان کرد که کارآزمایی بالینی هیدروکسی کلروکین، یک داروی ضد آرتریت که برای درمان کووید-19 به کار می رود، پس از بازبینی آنالیز هایی که نشان داده بودند ظاهرا این دارو عوارض خطرناکی دارد، دوباره از سر گرفته شده است.

  • دولت فرانسه تجویز هیدروکسی کلروکین را برای درمان کرونا ممنوع نمود

- پاکستان بزرگترین افزایش در شمار عفونت ها در این کشورها را گزار کرد و چهارمین قانونگذار در این کشور- یکی از اعضای مجمع محلی شمال غرب- پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش درگذشت. منتقدان عمران خان، نخست وزیر کشور را در افزایش موارد عفونت و مرگ ومیر مقصر می دانند و او را متهم می نمایند که زودتر از موقع محدودیت های قرنطینه را لغو نموده است.

- شمار تلفات سرانه کووید-19 در فرانسه از سوئد پیشی گرفت. سوئد اکنون بر اساس امار سایت Worldometers با 450 مورد مرگ به ازای هر میلیون نفر جمعیت در هفتمین رده از لحاظ میزان مرگ به ازای جمعیت در دنیا قرار گرفته است.

  • عذرخواهی طراح ضد قرنطینه در سوئد | مردم را به کشتن دادم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 738

به "شمار موارد عفونت با کرونا از 6.4 میلون نفر گذشت ، شمار مرگ ها در برزیل از 30000 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار موارد عفونت با کرونا از 6.4 میلون نفر گذشت ، شمار مرگ ها در برزیل از 30000 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید