سفیر ایران در پاریس: فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل ایران داد

به گزارش آفتاب صبا، سفیر کشورمان در پاریس خاطرنشان کرد که کار بازخوانی و تحلیل یافته های بازیابی شده از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به سرانجام رسیده و جعبه سیاه اکنون طبق مقررات بین المللی به منظور انجام اقدامات بعدی در اختیار طرف ایرانی واقع شده است.

سفیر ایران در پاریس: فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل ایران داد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس روز پنج شنبه از خاتمه یافتن کار بازخوانی و تحلیل یافته های بازیابی شده از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی و تحویل جعبه سیاه به طرف ایرانی اطلاع داد.

بهرام قاسمی طی پیامی که در حساب توئیتری سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه نیز منتشر شده، گفت: هیئتی متشکل از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و تعدادی از متخصصین ایرانی که به منظور بازخوانی جعبه های سیاه هواپیمای سانحه دیده اوکراینی در مرکز BEA [تحقیقات سوانح هوایی] فرانسه کار بازخوانی و تحلیل یافته های بازیابی شده راآغاز نموده بودند امروز و پس از چندروز کوشش فشرده به کارخود خاتمه دادند.

وی اضافه کرد: جعبه های سیاه پس از خوانش در اختیار طرف ایرانی قرار گرفته است و طبق استانداردهای بین المللی و تخصصی متعارف، متعاقبا اقدامات لازم بعدی صورت خواهد پذیرفت. دولت فرانسه و بخصوص مرکز BEA پاریس در این مدت همکاری سازنده و حرفه ای مناسبی با هیات ایرانی داشتند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 914

به "سفیر ایران در پاریس: فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل ایران داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در پاریس: فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل ایران داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید