زالی: ابتلای 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا انتها سال کذب است ، این رقم در خود چین هم اعلام نشده!

به گزارش آفتاب صبا، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران با بیان اینکه ابتلای 30 تا 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا سرانجام سال تکذیب می گردد، گفت: این رقم حتی در خود چین نیز اعلام نشده! این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است و با مبانی کارشناسی ما نیز مطابقت ندارد.

زالی: ابتلای 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا انتها سال کذب است ، این رقم در خود چین هم اعلام نشده!

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، چند روزی است که شایعه ای مبنی بر اینکه 30 تا 40 درصد تهرانی ها در آینده نزدیک به کرونا مبتلا خواهند شد در فضای مجازی دست به دست می گردد!

دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران در این باره اظهار کرد: این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است و با مبانی کارشناسی ما نیز مطابقت ندارد.

وی اضافه کرد: این رقم حتی در خود چین نیز اعلام نشده است!

زالی متذکر شد: این عدد بسیار اغراق آمیز است و متخصصینی که در کمیته علمی ما شبانه روزی در زمینه پایش، برنامه ریزی، حدس و طراحی سناریوهای مختلف درباره کرونا کار می نمایند این رقم را تایید نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 635

به "زالی: ابتلای 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا انتها سال کذب است ، این رقم در خود چین هم اعلام نشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: ابتلای 40 درصدی مردم تهران به کرونا تا انتها سال کذب است ، این رقم در خود چین هم اعلام نشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید