ریبری: هر کاری می شد برای گل زدن به یوونتوس انجام دادیم، به شوق حمایت چنین هوادارانی به فیورنتینا آمده ام

به گزارش آفتاب صبا، ستاره سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ از اولین حضورش در ترکیب اصلی فیورنتینا ابراز رضایت و از طرفداران این تیم تقدیر کرد.

ریبری: هر کاری می شد برای گل زدن به یوونتوس انجام دادیم، به شوق حمایت چنین هوادارانی به فیورنتینا آمده ام

به گزارش خبرنگاران، در روزی که فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل بسنده کرد، فرانک ریبری اولین بازی خود را از ابتدا برای بنفش پوشان فلورانس انجام داد و به تیمش برای کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید (پس از دو باخت متوالی مقابل ناپولی و جنوا) یاری کرد.

ریبری که برای اولین بار پس از پیوستنش به فیورنتینا در ترکیب اصلی این تیم قرار می گرفت، 68 دقیقه بازی کرد و در ادامه تعویض شد. او پس از خروج از میدان به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: خیلی خوشحالم چون از آخرین باری که در ترکیب اصلی بازی کردم، سه ماه می گذشت. من دارم کوشش می کنم که به شرایط ایده آلم برگردم و حضور در ترکیب اصلی برای این بازی یک قدم رو به جلو در جهت رسیدن به هدفم بود.

ریبری اضافه کرد: هر کاری می شد انجام دادیم که یک گل بزنیم اما یوونتوس تیمی قدرتمند است. علاوه بر این گرمای شدید هوا هم کارمان را سخت نموده بود. همه ما داریم کنار هم کار می کنیم. تیم خوبی داریم و امیدواریم که هفته آینده بازی مان را ببریم.

طرفداران فیورنتینا، ریبری را هنگام خروجش از میدان ایستاده تشویق کردند و رضایت خود را از بازی او به خصوص در صحنه ای که به سرعت برگشت تا با یک تکل توپ را از کریستیانو رونالدو پس بگیرد، نشان دادند.

او در واکنش به این حرکت طرفداران گفت: طرفداران مان استثنایی هستند. من به شوق چنین طرفدارانی به فلورانس آمده ام، طرفدارانی که ورزشگاه را پر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 153

به "ریبری: هر کاری می شد برای گل زدن به یوونتوس انجام دادیم، به شوق حمایت چنین هوادارانی به فیورنتینا آمده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری: هر کاری می شد برای گل زدن به یوونتوس انجام دادیم، به شوق حمایت چنین هوادارانی به فیورنتینا آمده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید