راه چاره غیر ورزشی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

به گزارش آفتاب صبا، مسئولان فدراسیون فوتبال در کوشش هستند به هر طریق ممکن زمینه حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی را فراهم نمایند.

راه چاره غیر ورزشی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

به گزارش ، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان این روز ها تنها گزینه باقی مانده مدیران فدراسیون فوتبال برای جانشینی مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می گردد و تا به امروز مذاکرات زیادی در این زمینه صورت گرفته که البته به دلیل درگیری زرد پوشان دیار نصف دنیا در کورس قهرمانی لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا تا به امروز به نتیجه قطعی نرسیده است.

درحالیکه اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان در جلسه روز گذشته شان مخالفت صریح خود با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان را اعلام و درخواست نموده اند تمام تمرکز او روی موفقیت این تیم باشد، اما همچنان حیدر بهاروند و همکارانش در فدراسیون فوتبال به دنبال جلب نظر اصفهانی ها هستند.

شنیده می گردد فدراسیون ضمن بهره مندی از ارتباط بعضی اعضای اصفهانی این مجموعه برای دریافت پاسخ مثبت از سپاهانی ها، در کوشش است در مذاکره با مدیران ارشد غیر ورزشی مرتبط با مجموعه این باشگاه در نهایت رضایت سپاهان را برای جدایی قلعه نویی جلب کند.

حتی بحث های زیادی درباره حضور همزمان قلعه نویی در تیم ملی و سپاهان مطرح شده است و باید دید در نهایت سرنوشت نیمکت سرمربیگری تیم ملی با وجود گذشت حدود 3 ماه از جدایی ویلموتس بلژیکی به چه سرانجامی می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 532

به "راه چاره غیر ورزشی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره غیر ورزشی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید