دستور ویژه برای امدادرسانی به هموطنان سیستان و بلوچستان

به گزارش آفتاب صبا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداد ناجا از دستور ویژه و پیگیری فرمانده ناجا برای آماده سازی و تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی حاد تنفسی ویژه بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

دستور ویژه برای امدادرسانی به هموطنان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران، سردار دکتر محمدرضا حسینی از راه اندازی بیمارستان 64 تختخوابی به منظور یاری رسانی به بیماران کرونایی اطلاع داد و گفت: با توجه به شرایط استان سیستان و بلوچستان، با دستور فرمانده نیروی انتظامی بنا شد بیمارستان 64 تختخوابی حاد تنفسی ویژه یاری رسانی به بیماران کرونایی در این منطقه به وسیله نیروی انتظامی راه اندازی گردد.

معاون بهداد ناجا با بیان اینکه در مراحل پایانی آماده سازی، تکمیل و تجهیز این بیمارستان هستیم، اضافه نمود: ان شاء الله روز های آینده شاهد بهره برداری این بیمارستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای 32 تخت برای بیماران بخش زنان و 32 تخت برای بیماران بخش مردان با تمامی امکانات و تجهیزات می باشد و در واقع تجهیزات بیمارستانی در این مکان به صورت صد در صدی مهیا شده است.

دکتر حسینی با یادآوری اینکه دستور ساخت این بیمارستان از سوی فرمانده نیروی انتظامی به منظور یاری و امدادرسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان در شرایط کرونایی حال حاضر و به منظور ارائه خدمات درمانی صادر شده است، توضیح داد: نیروی انتظامی در شرایط مختلف همیشه در کنار مردم و خادم آنان می باشد و این کار ها به منظور یاری به هموطنانمان صادر، پیگیری و عملیاتی شده است.

معاون بهداد ناجا گفت: مراحل آماده سازی، ساخت وتجهیز این بیمارستان در بازه زمانی 15 روزه انجام شده است؛ البته این بیمارستان ثابت به گونه ای آماده سازی و تجهیز شده است که علاوه بر امکان خدمات دهی به بیماران کرونایی، می تواند به سایر مراجعان هم خدمات دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1523

به "دستور ویژه برای امدادرسانی به هموطنان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه برای امدادرسانی به هموطنان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید