دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است

به گزارش آفتاب صبا، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویانی که وام تحصیلی گرفته اند و نمی توانند حذف ترم بدون احتساب استفاده نمایند. در این زمینه مکاتباتی با وزارت علوم درحال انجام است.

دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به درخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کمیسیون موارد خاص برای حذف ترم بدون احتساب، دانشجویانی که واحد های درسی را گذرانند و وارد فاز پژوهشی تحقیقات رساله و انتها نامه شدند با در خواست آنان موافقت شده است.

مظفری در ادامه توضیح داد: دانشجویانی که وام تحصیلی گرفته اند باید شاغل به تحصیل باشند و همچنین دانشجویانی که دروس خود را به اتمام نرسانده باشند نمی توانند حذف ترم بدون احتساب استفاده نمایند البته در این زمینه مکاتباتی با وزارت علوم درحال انجام است و اگر این امر صورت نگرفت درخواست حذف ترم دانشجویان لغو و با احتساب حساب خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به ارائه دوروس عملی مقطع کارشناسی بیان نمود: برای ارائه دوروس عملی دانشجویان از 15 تیر به مدت دو هفته روز برگزار خواهد شد و سعی می کنیم کلاس ها به صورت محدود برگزار و برای هر دانشجو اتاق مستقل در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 880

به "دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ارومیه برای حذف ترم دانشجویان وام دار با وزات علوم در حال رایزنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید