داداشی: درخواست از کمیسیون اصل نود برای ورود به موضوع احتکار کالا ، نظارت های مجلس در موضوعات تخلفات کرونایی بیشتر می گردد

به گزارش آفتاب صبا، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ورود کمیسیون اصل نود به موضوع احتکار کالا یا موضوعات تخلفی مختلف کرونایی بستگی به این دارد که از این کمیسیون خواسته بشود و اگر این اتفاق بیفتد قطعا کمیسیون نظارت خواهد نمود.

داداشی: درخواست از کمیسیون اصل نود برای ورود به موضوع احتکار کالا ، نظارت های مجلس در موضوعات تخلفات کرونایی بیشتر می گردد

ولی داداشی، نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: کمیسیون اصل نود قطعا به موضوع احتکار کالاهایی که توسط بعضی از نهادها یا شرکت های دولتی و خصوصی اجرا شده است ورود پیدا می نماید و گزارش ها را به محضر مردم ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: کمیسیون اصل نود در این زمینه با دریافت گزارش هایی از سوی عموم مردم، ریاست مجلس و قوه قضاییه قطعا به این موضوع ورود می نماید و این کمیسیون آماده دریافت شکایت ها برای رسیدگی به تخلفات اجرا شده است.

عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه هنوز گزارش ها و شکایت ها به کمیسیون اصل نود نرسیده، آن هم به دلیل تعطیلی مجلس است. گفت: حتما موارد احتکار کالاها را در صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و مورد بحث و آنالیز قرار می دهیم.

داداشی تاکید نمود: مجلس با آنالیز موضوعات احتکاری کالا در شرایط بحرانی کرونا قطعا برخورد خواهد نمود و بحث نظارت ها را در این مورد افزایش خواهیم داد.

این نماینده مجلس در انتها خاطرنشان کرد: ورود کمیسیون اصل نود به موضوع احتکار کالا یا موضوعات تخلفی مختلف کرونایی بستگی به این دارد که از این کمیسیون خواسته بشود و اگر این اتفاق بیفتد قطعا کمیسیون نظارت خواهد نمود و گزارش های آن را به مراجع ذی صلاح ارائه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 740

به "داداشی: درخواست از کمیسیون اصل نود برای ورود به موضوع احتکار کالا ، نظارت های مجلس در موضوعات تخلفات کرونایی بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داداشی: درخواست از کمیسیون اصل نود برای ورود به موضوع احتکار کالا ، نظارت های مجلس در موضوعات تخلفات کرونایی بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید