خبرنگاران یک واحد اقامتی در آران وبیدگل پلمب شد

به گزارش آفتاب صبا، کاشان- خبرنگاران- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران وبیدگل از پلمب یک مجتمع گردشگری متخلف واقع در منطقه کویری مرنجاب از توابع این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران یک واحد اقامتی در آران وبیدگل پلمب شد

سید حسین چاکری بادی روز دوشنبه در این زمینه اظهارداشت: پیرو ممنوع شدن فعالیت واحدهای گردشگری، تفریحی و اقامتی بنا بر دستورالعمل ستاد مقابله با ویروس کرونا و نامه نگاری صورت گرفته با تاسیسات گردشگری، در جریان بازرسی مشترک دادستانی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی شهرستان این واحد متخلف در کویر مرنجاب شناسایی و با دستور قضایی پلمب شد.

وی اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، کمیته بازرسی شهرستان در نوروز امسال به فعالیت خود ادامه می دهد و در صورت مشاهده هر گونه پذیرایی از گردشگران و حتی افراد بومی در اقامتگاه ها و مجموعه های گردشگری، از فعالیت آنها جلوگیری خواهد کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران وبیدگل، در ادامه از همه فعالان حوزه گردشگری خواست با توجه به شرایط پیش آمده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، حداکثر همکاری را داشته باشند.

وی اضافه نمود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و پذیرش مسافر از سوی واحدهای اقامتی تا زمان اعلام شرایط عادی در شهرستان، می توانند گزارش خود را به واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری با شماره تماس 54730062 و09132630492 اعلام کنند.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران وبیدگل یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آف رود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

شهرستان آران وبیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 679

به "خبرنگاران یک واحد اقامتی در آران وبیدگل پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک واحد اقامتی در آران وبیدگل پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید