خبرنگاران سرویس بازخورد پیام های 137 در تهران من راه اندازی شد
به گزارش آفتاب صبا، تهران- خبرنگاران- رئیس سامانه مدیریت شهری 137 از راه اندازی سرویس بازخورد درخواست های شهروندان که با سامانه 137 تماس داشته اند در درگاه تهران من خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان بازرسی؛ حمیدرضا نصریان با اشاره به ادامه فرایند توسعه فنی و نرم افزاری سامانه گفت: به منظور بالا بردن سهم نظارت شهفرایندان بر صحت انجام پیام های 137 و افزایش درصد پیام های اعتبارسنجی شده، سرویس بازخورد درخواست های شهفرایندان در درگاه تهران من به آدرس my.tehran.ir ایجاد شد.
وی مطرح نمود: مزیت این سرویس نسبت به بازخورد اپراتوری و پیامکی این است که شهفرایندان می توانند مستندات و تصاویر مورد نظر خود در جهت تائید و یا عدم تائید اقدامات عوامل اجرائی در انجام پیام را ثبت و به سامانه گزارش کنند.
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 اضافه نمود: شهفرایندان می توانند از طریق سرویس بازخورد تهران من، نسبت به امتیازدهی در خصوص کیفیت و کمیت نحوه رسیدگی به پیام خود اقدام کنند.
منبع: ایرنا