خبرنگاران توضیحات سهیل مهدی درباره برگزاری هفته بیستم لیگ برتر

به گزارش آفتاب صبا، تهران- خبرنگاران- مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه شرایط لغو دیدارها وجود ندارد، گفت: با این حال اگر به این سمت برویم که هواداران در ورزشگاه حضور نداشته باشند، لیگ ساکتی را خواهیم داشت اما بحث جان افراد در میان است.

خبرنگاران توضیحات سهیل مهدی درباره برگزاری هفته بیستم لیگ برتر

سهیل مهدی روز شنبه در گفت وگو با رادیو گفت: واقعیت این است که بیماری کرونا یک موضوع بین الملی است و دیروز نیز وزارت ورزش و جوانان توصیه ها و پشتیبانی هایی از هواداران، ورزشکاران داشت.

وی افزود: استعلامی از کمیته پزشکی داشتم، چرا که این موضوع یک بحث کاملا علمی و تخصصی است و این عزیزان باید هر نکته ای را مدنظرشان هست را به ما اعلام کنند.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما برگزار کننده مسابقات هستیم اما در رابطه با این موارد سازمان های موازی که کنار ما هستند، تصمیم صحیح را اتخاذ و به ما اعلام می کنند. اگر ویروس کرونا پیشرفت داشته باشد، بحث کاهش تماشاگران و از این قبیل مسائل را به همراه خواهد داشت.

مهدی شرح داد: باید ببینیم سازمان های بالا دستی ما چه تصمیم می گیرند و ما تابع نظر آنها هستیم.

وی تاکید کرد: از تیم ها خواهش کردیم مراسم دست دادن ابتدای بازی را تبدیل به تماس مشت ها کنند که توصیه سازمان پزشک جهانی است و احترام متقابل محسوب می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 591

به "خبرنگاران توضیحات سهیل مهدی درباره برگزاری هفته بیستم لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توضیحات سهیل مهدی درباره برگزاری هفته بیستم لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید